Łubianka: Dostawy leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży
Numer ogłoszenia: 313346 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Pigża, ul. Szkolna 8, 87-152 Łubianka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6740800, faks 056 6740800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=2082
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży , na podstawie recept wystawionych przez lekarza i zapotrzebowania wystawionego przez upoważnione osoby z DPS , realizowane w lościach i terminach zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na leki w okresie trwania umowy , stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : Główny przedmiot zamówienia : 33600000 - 6 Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - ogólne warunki umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zezwolenie na prowadzenie sprzedaży - obrotu lekami
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , zgodnie z obowiązkiem posiadania tych uprawnień ( na mocy ustawy Prawo farmaceutyczne )
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA , - załącznik Nr 2 do SIWZ,Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik Nr 3 do SIWZ , Oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podst. art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 7 do SIWZ, Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia , zamierza powierzyć podwykonawcom ( jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców ) - załącznik Nr 8 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ceny będą stałe przez okres trwania umowy, ulec zmianie mogą jedynie w przypadku: - zmian cen urzędowych ustalonych przez Ministra Zdrowia, - zmian obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych, - zmian cen na niższe niż w ofercie ( np. promocje), - w sytuacji gdy w trakcie trwania postępowania przetargowego wymagany przez Zamawiającego lek nie jest w danym momencie produkowany lub wstrzymana jest jego sprzedaż .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=2082
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Pigży ul. Szkolna 8 87-152 Łubianka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Pigży ul. Szkolna 8 87-152 Łubianka pokój 61.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2011-09-30 11:41
Załączniki
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2011-09-30 11:42
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2011-09-30 11:48
Modyfikacja treści SIWZ
Modyfikacja treści SIWZ
na: „ Dostawy leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży”
Numer ogłoszenia: 313346 - 2011
Na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie „ Formularza Asortymentowo – Cenowego”, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, oraz formularza „ Szacunkowe zapotrzebowanie na leki dla Domu Pomocy Społecznej w Pigży w okresie trwania umowy” stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
poz. nr 110 zawiera błąd:
jest: Clopixol 0,025 ilość w opakowaniu 50
winno być: Clopixol 0,025 ilość w opakowaniu 100
poz. nr 165 zawiera błąd:
jest: Decaldol 50mg/1ml uprawnienia: „ P”
winno być: Decaldol 50mg/1ml uprawnienia: „ skreśla się P”
poz. nr 204 zawiera błąd:
jest: Euphyllin CR ret 0,25 uprawnienia: „ P”
winno być: Euphyllin CR ret 0,25 uprawnienia: „ skreśla się P”
poz. nr 259 zawiera błąd:
jest: Haloperidol WZF 5mg/1ml uprawnienia: „P”
winno być: Haloperidol WZF 5mg/1ml uprawnienia: „skreśla się P”
poz. nr 284 zawiera błąd:
jest: Ketrel 25 mg ilość w opakowaniu 60
winno być: Ketrel 25 mg ilość w opakowaniu 30
poz. nr 371 zawiera błąd:
jest: Nifuroxazyd syrop 220mg/5ml ilość w opakowaniu 90 ml
winno być: Nifuroxazyd syrop 220mg/5ml ilość w opakowaniu 100 g
poz. nr 379 zawiera błąd:
jest: Nimesil 01
winno być: Nimesil 0,1 saszetki
poz. nr 381 zawiera błąd:
jest: Nootropil 0,8 ilość w opakowaniu 60
winno być: Nootropil 0,8 ilość w opakowaniu 90
poz. nr 519 zawiera błąd:
jest: Theovent 0,3g uprawnienia: „P”
winno być: Theovent 0,3g uprawnienia: „ skreśla się P”
poz. nr 561 zawiera błąd:
jest: Vivace 2,5 comb
winno być: Vivace 2,5
W przypadku gdy w skutek skreślenia uprawnień „ P” pozostają w „ Formularzu asortymentowo – cenowym” dwie pozycje tego samego leku, obie pozycje należy wycenić.
Załączniki: "Szacunkowe zapotrzebowanie na leki dla Domu Pomocy Społecznej w Pigży w okresie trwania umowy" załącznik nr 1 do SIWZ po modyfikacji
" Formularz asortymentowo - cenowy" załącznik nr 3 do SIWZ po modyfikacji
drukuj (Modyfikacja treści SIWZ)
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2011-10-07 14:41
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2011-10-07 14:52
Załączniki po modyfikacji
drukuj (Załączniki po modyfikacji)
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2011-10-07 14:57
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NR 3/2011 NA DOSTAWĘ LEKÓW NA POTRZEBY MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PIGŻY
Pigża, dnia 24 10 2011 r.
sygn. DKZ.3431.3.2011.
Dotyczy unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Dostawa leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży. (Ogłoszenie opublikowane w BZP numer : 313346-2011; data zmieszczenia: 30.09.2011).
Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania zmierzającego do udzielenia w trybie przetargu nieograniczonego zamówienia na zadanie pn.: „Dostawa leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pigży”.
W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, które podlegają odrzuceniu :
1. APTEKA „VIOLA”
mgr farm. Renata Fuss, mgr Leszek Fuss
ul. Rakowicza 4, 87-100 Toruń
na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Wykonawca w ofercie w kilku pozycjach zastosował cenę 0 zł , co jest niezgodne z SIWZ. W Rozdziale XII siwz znajduje się opis sposobu obliczania ceny. Cena jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych , którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar. W przypadku leków znajdujących się na listach leków wydawanych za odpłatnością ryczałtową , w wysokości 30 % i 50 % ceny leku , wykonawca jest zobowiązany w stosunku do leków , które nie widnieją na listach leków wydawanych bezpłatnie ( na podstawie obowiązującego prawa) , zastosować cenę wyższą niż 0 zł.
2. Konsorcjum Firm:
Apteka im. O. Klimuszki
mgr farm. Robert Miller
ul. Wojska polskiego 42
85-825 Bydgoszcz
PIASTOWSKA” Miller Sp. j.
Ul. Śniadeckich 51
85-011 Bydgoszcz
Novo Pharm – Miller Sp. J
Ul. Markwarta 4-6
85-015 Bydgoszcz
na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy tj. zawiera błędy w obliczeniu ceny. W wierszu lp. 298 Krem z Wit. A wykonawca zastosował niewłaściwą z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług stawkę podatku VAT. Zastosowano stawkę Vat 8% winna być zastosowana stawka Vat 23%.
W konsekwencji, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z powodu braku ofert niepodlegających odrzuceniu oraz poinformować na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy o ofertach odrzuconych w niniejszym przetargu.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2011-10-24 11:54