Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
POLITYKA JAKOŚCI
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU
Polityka Jakości
Nadrzędnym celem Starostwa Powiatowego w Toruniu jest realizacja potrzeb mieszkańców powiatu oraz profesjonalne świadczenie usług zaspokajających ich wymagania i oczekiwania, co przyczynić się ma do zwiększenia ich zadowolenia jak i umacniania roli Starostwa jako instytucji pełniącej służbę publiczną.
Dla skutecznej realizacji Polityki Jakości wyznacza się następujące cele:
- budowanie wizerunku Urzędu przyjaznego klientom,
- podnoszenie jakości świadczonych usług w sposób zapewniający zadowolenie klientów Urzędu,
- poprawa obiegu dokumentów i informacji w Urzędzie,
- podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie umiejętności pracowników,
- poprawa efektywności pracy pracowników Urzędu,
- zapewnienie otwartej polityki informacyjnej Urzędu,
- doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych Urzędu oraz zapewnienie odpowiednich kadr.
Ustalone cele Polityki Jakości będą realizowane poprzez:
- szybkie, terminowe, zgodne z prawem, staranne i życzliwe załatwianie spraw,
- skuteczne wdrożenie Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
- organizowanie i finansowanie szkoleń i dokształcania,
- wprowadzenie systemu motywacji finansowej i pozafinansowej oraz podnoszenie świadomości pracowników o ciążącej na nich odpowiedzialności,
- skuteczne wdrażanie koncepcji e-Urzędu,
- pozyskiwanie środków zewnętrznych,
- wprowadzenie, utrzymywanie i stałe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością określonego normą PN EN ISO 9001:2009.
Polityka Jakości została zakomunikowana i jest powszechnie dostępna.
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 6904
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-05-27 11:38:13