Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Karta informacyjna SP-131

  1. Nazwa procedury:
    Wydanie wtórnika licencji / zezwolenia / wypisu
  2. Nazwa Wydziału:
    Wydział Komunikacji i Transportu
  3. Podstawa prawna:
  4. Wymagane dokumenty:
    Wniosek o wydanie wtórnika.
    Załączniki:
    • oświadczenie uzasadniające wniosek,
    • dowód uiszczenia opłaty za wydanie wtórnika,
    • pełnomocnictwo (tylko gdy strona działa przez ustawowego lub statutowego przedstawiciela)
  5. Opłaty:
    • Opłata administracyjna za wydanie wtórnika licencji:
      - z przyczyn zależnych od przedsiębiorcy: 25% opłaty za wydanie licencji
      - z przyczyn niezależnych od przedsiębiorcy: 10% opłaty za wydanie licencji
    • Opłata administracyjna za wydanie wtórnika zezwolenia:
      - z przyczyn zależnych od przedsiębiorcy: 25% opłaty za wydanie zezwolenia
      - z przyczyn niezależnych od przedsiębiorcy: 10% opłaty za wydanie zezwolenia
    • Opłata administracyjna za wydanie wtórnika wypisu:
      - z przyczyn zależnych od przedsiębiorcy: 1% opłaty za wydanie licencji / zezwolenia
      - z przyczyn niezależnych od przedsiębiorcy: 1% opłaty za wydanie licencji / zezwolenia
      Opłata wnoszona w Kasie Starostwa lub na konto w KDBS: 76 9550 0003 2024 0201 1255 0002.
    • Opłata skarbowa za udzielenie pełnomocnictwa – 17zł (nie dotyczy gdy pełnomocnik pozostaje w stosunku pokrewieństwa: współmałżonek/a, rodzic/ dziecko/ rodzeństwo).
      Wnoszona w Kasie Starostwa lub na konto Urzędu Miasta Torunia, nr konta: 37 1160 2202 0000 0000 8344 07 99.
  6. Termin załatwienia sprawy:
    Termin załatwienia sprawy do 30 dni od daty wpływu dokumentów do Wydziału Komunikacji.
  7. Jednostka prowadząca sprawę:
    Wydział Komunikacji i Transportu, tel. 56 662 89 11, fax. 56 662 89 12,
    pokój nr 126, I piętro
  8. Tryb odwoławczy:
    Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Starosty Toruńskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
  9. Dodatkowe informacje:
    -
  10. Formularze do pobrania:
    • Druki formularzy do pobrania poniżej.
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Milena Madurajska
    data wytworzenia: 2018-05-18
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-09-10 12:35
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Droździel
    data wytworzenia: 2016-11-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-12-22 09:20

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 790
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-09-10 12:35

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji

Dane kontatkowe

Starostwo Powiatowe w Toruniu

ul. Towarowa 4-6

87-100 Toruń

tel. +48 56 662 88 88
fax +48 56 662 88 89

e-mail: starostwo@powiattorunski.pl

epuap: /lt8ks4a58b/skrytka

Godziny przyjęć

poniedziałek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 14.30

Konta bankowe

Opłaty za czynności geodezyjne
38 9550 0003 2024 0201 1255 0007

Opłaty komunikacyjne, najem, czynsze itp.
76 9550 0003 2024 0201 1255 0002

Opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów oraz
Powiatowy Zespół ds. Orzekania
o Niepełnosprawności
92 9550 0003 2024 0201 1255 0005

Wadium
22 9550 0003 2024 0201 1255 0004

Opłaty skarbowe
37 1160 2202 0000 0000 8344 0799

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 9311217
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2018-09-21 10:00

Stopka strony