Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

§ 31. Biuro Zamówień Publicznych – „ZP”

  1. Na czele Biura Zamówień Publicznych stoi kierownik, który organizuje prace Biura.
  2. Do podstawowych zadań Biura Zamówień Publicznych należy:
    1. koordynowanie i prowadzenie procesu zamówień publicznych w Urzędzie, tworzenie, opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji przetargowej;
    2. koordynowania czynności komórek organizacyjnych związanych z realizacją zamówień publicznych w Urzędzie;
    3. opracowywanie rocznego planu zamówień Urzędu i prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych;
    4. prowadzenia czynności związanych z postępowaniem odwoławczym;
    5. przekazywania do publikacji ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych;
    6. prowadzenia rejestru udzielonych zamówień publicznych oraz zbioru dokumentacji dotyczącej realizowanych zamówień publicznych;
    7. uczestnictwo w posiedzeniach komisji przetargowych;
    8. obsługa techniczna komisji przetargowych.
    9. nadzór nad przestrzeganiem ustawy o zamówieniach publicznych w jednostkach organizacyjnych.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    data wytworzenia: 2021-10-29
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-11-08 14:12

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. (56) 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 3480
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-02-18 10:20:20

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji