Inspektor ds. rozliczeń VAT
OGŁOSZENIE NR 11/2019
Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ VAT
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe inne + ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub zakresu pokrewnego.
- Udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy (umowa o pracę lub umowa zlecenia na warunkach porównanych do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy) w jednostkach sfery finansów publicznych.
- Zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Jest obywatelem Polski, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
- Wymagania dodatkowe:
Znajomość ewidencji VAT - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Uaktualnianie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług w Powiecie Toruńskim.
- Wyliczanie corocznie wysokości wskaźników określających wartość podatku naliczonego podlegającego odliczeniu od zakupów towarów i usług wykorzystywanych do celów działalności gospodarczej.
- Konsultacje sposobu przygotowania przez jednostki organizacyjne powiatu podatkowych deklaracji cząstkowych.
- Przygotowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych- podatku od towarów i usług.
- Rozliczanie deklaracji podatkowych – podatku od nieruchomości.
- Prowadzenie niezbędnych rejestrów podatkowych.
- Sporządzanie faktur.
- Rozliczanie umowy najmu, dzierżawy oraz innych umów o podobnym znaczeniu w Starostwie Powiatowym w Toruniu.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca będzie wykonywana w Starostwie Powiatowym przy ul. Towarowej 4/6 w Toruniu.
Praca o charakterze biurowym.
Praca przy monitorze ekranowym.
Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Godziny pracy: 7:30-15:30, we wtorki do 16:30, w piątki do 14:30. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2019 wyniósł mniej niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
e) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – dot. przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5, jest niższy niż 6%, wówczas pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych), przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób przedstawionych kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata*.
*kandydat, który zamierza skorzystać z niniejszego uprawnienia obowiązany jest złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dot. zdrowia, o treści:
„Wyrażam zgodę, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO, na przetwarzanie moich danych osobowych dotyczących zdrowia, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”. - Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, pokój nr 100 – Kancelaria Ogólna na I piętrze, pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. rozliczeń VAT w terminie do dnia 2.09.2019.
W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiattorunski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Towarowej 4-6.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e-mail: starostwo@powiattorunski.pl.
- Inspektorem Ochrony Danych jest Sekretarz Powiatu, Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Inspektora: tel. 56 662 88 88, e-mail: iod@powiattorunski.pl.
- Można kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
- Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa poza Unię Europejską lub do organizacji międzynarodowej.
- Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
drukuj (Inspektor ds. rozliczeń VAT)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-08-21
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-08-21 15:27
- zmodyfikował: Marzena Pietruszyńskaostatnia modyfikacja: 2019-09-16 09:24
Rejestr zmian
- zmieniono 2019-09-16 09:24 przez Marzena Pietruszyńska: "Skrót akapitu" wyrównano do lewej.
- Ogłoszenie o naborze - Inspektor ds. rozliczeń VAT (PDF)(dodano: 2019-08-21 15:28)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosława Porzuczekdata wytworzenia: 2019-08-21
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-08-21 15:27
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Inspektor ds. rozliczeń VAT
Lista kandydatów
spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko
Inspektor ds. rozliczeń VAT w Wydziale Finansowym
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy wpłynęła 1 oferta nie spełniająca wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu. W związku z powyższym do następnego etapu rekrutacji nie zakwalifikowała się żadna osoba.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Lidia Gajekdata wytworzenia: 2019-09-06
- opublikował: Marzena Pietruszyńskadata publikacji: 2019-09-09 10:26