Zamówienia publiczne
przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
W niniejszym postępowaniu Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz powiatowych jednostek organizacyjnych (art. 16 ust. 1 ustawy): 1) Dom Pomocy Społecznej w Pigży 2) Dom Pomocy Społecznej w Browinie 3) Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach 4) Środowiskowy Dom Samopomocy Osiek n/Wisłą 5) Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego w imieniu pozostałych podmiotów.
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, na poniższy adres
Adres:
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, pokój nr 100, I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego
Numer referencyjny: OR.272.1.13.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy obejmuje dostawy lekkiego oleju opałowego L-1 spełniającego wymagania normy PN-C-96024:2011 do obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych, bezpośrednio do zbiorników w kotłowniach: 1) Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87 – 162 Lubicz 2) Domu Pomocy Społecznej w Browinie, Browina, 87 – 140 Chełmża, 3) Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach, Dobrzejewice, 87 – 126 Obrowo, 4) Środowiskowy Dom Samopomocy Osiek n/Wisłą ul. Spacerowa 17, 87 – 125 Osiek n/Wisłą 5) Domu Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, Pigża, 87 – 152 Łubianka, realizacja dostaw oleju opałowego będzie się odbywała sukcesywnie do wskazanych powyżej obiektów po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez uprawnionych pracowników. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości do 153 500 litrów przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przedstawiona ilość jest wielkością szacowaną na podstawie zużycia z lat ubiegłych. Ilość ta może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne prawo roszczeniowe. Ostateczna ilość będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2021-01-05 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia stosownie do przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia stosownie do przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Kujawsko – Dobrzyński Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 22 9550 0003 2024 0201 1255 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 100, I piętro, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-11-06
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-11-06 13:07
- Ostatnio zmodyfikowałNatalia Żochowska
- Ostatnia modyfikacja2019-12-27 13:31
- Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia (DOC)240kB
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-11-06
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-11-06 13:10
Numer sprawy OR.272.1.13.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) informuje się, że w dniu 18 11 2019 r., o godz. 10:15, po otwarciu ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego podano do wiadomości następujące informacje dotyczące otwartych ofert:
Nr oferty | Wykonawca (nazwa, siedziba) | Cena oferty | Termin dostawy |
1. |
PETROPOL Sp. z o. o. Podole 55b, 87 – 720 Ciechocinek |
460.346,500 zł | 1 dzień |
2. |
OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski Frydrychowo 54, 87 – 410 Kowalewo Pomorskie |
462.035,00 zł | 1 dzień |
Ponadto zamawiający przed otwarciem ofert poinformował obecnych na otwarciu ofert, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 498.445,200 zł
Termin wykonania zamówienia i warunki płatności zgodne z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedstawione po otwarciu ofert informacje zostały odnotowane w protokole postępowania.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-11-18
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-11-18 12:25
- Informacja z otwarcia ofert (PDF)197.16kB
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-11-18
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-11-18 12:29
Toruń, dnia 25.11.2019 r.
Zarząd Powiatu Toruńskiego
ul. Towarowa 4-6, Toruń
znak sprawy: OR.272.1.13.2019
Informacja o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej w skrócie „p. z. p.”, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego za najkorzystniejszą została uznana oferta wykonawcy:
PETROPOL Sp. z o. o.
Zestawienie ofert, punktacja:
Lp. |
Nazwa (firma) albo imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres lub miejsce zamieszkania |
Punkty w kryterium cena |
Punkty w kryterium Termin dostawy |
Punkty razem |
1. | PETROPOL Sp. z o. o. | Podole 55b, 87 – 720 Ciechocinek |
60 |
40 | 100 |
2. | OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski |
Frydrychowo 54, 87 – 410 Kowalewo Pomorskie |
59,79 | 40 | 99,79 |
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Wykonawca PETROPOL Sp. z o. o., który złożył ofertę, nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu. Wykonawca ten złożył ofertę, która została oceniona jako najkorzystniejsza, zgodnie z art. 2 pkt 5 lit. a lub b oraz zgodnie z art. 91 ust. 1 p. z. p.
Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-11-25
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-11-25 13:10
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofery (PDF)213.42kB
Metryka
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-11-25 13:13
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 619171-N-2019
W niniejszym postępowaniu Zamawiający (Zarząd Powiatu Toruńskiego - informacje w sekcji I.1) działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz wyżej wymienionych powiatowych jednostek organizacyjnych (art. 16 ust. 1). - Dom Pomocy Społecznej w Pigży, Pigża, ul.Szkolna 8 87-152 Łubianka, Dyrektor Beata Szczupłowska, tel.: 56/6740800 e-mail: dps.pigza@powiattorunski.pl - Dom Pomocy Społecznej w Browinie, Browina 57, 87-140 Chełmża, Dyrektor Małgorzata Woźniak-Margol, tel. (+48 56) 6757111, e-mail: browina@home.pl - Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach, Dobrzejewice 62 87-123 Dobrzejewice, Dyrektor Mieczysław Kasprowicz, Telefon: (056) 678-64-12 (056) 678-64-14, Dobrzejewice 62 87-123 Dobrzejewice Telefon: (056) 678-64-12, (056) 678-64-14Dobrzejewice 62 87-123 Dobrzejewice Telefon: (056) 678-64-12, Dobrzejewice 62 87-123 Dobrzejewice Telefon: (056) 678-64-12, dobrzejewice@powiattorunski.pl - Środowiskowy Dom Samopomocy Osiek n/Wisłą, Osiek 185C 98-405 Osiek, Dyrektor Mieczysław Kasprowicz, tel./fax. 062 78 43 222, sdsosiek@interia.pl - Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128 87-162 Lubicz, Dyrektor Zbigniew Piotrowski, 56 678-41-18, szkola@zsgronowo.edu.pl
Adres strony internetowej (url): https://www.powiattorunski.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 405240
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa Wykonawcy: Petropol Sp. z o.o., Cena wybranej oferty/wartość umowy 460346.50
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 460346.50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 462035 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe: nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-12-27
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-12-27 13:10