OR.272.21.2014 - przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 197439 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania graficznego w ramach projektu EU-geniusz i szkoła tajemnic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania graficznego w ramach projektu EU-geniusz i szkoła tajemnic współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie obejmować będzie zakup i dystrybucję do szkół (miejsca wskazano w załączniku nr 1) sprzętu komputerowego oraz oprogramowanie graficznego. Zakupiony zostanie następujący sprzęt: laptopy wraz z oprogramowaniem, mikroskopy, rzutniki, ekrany, aparaty cyfrowe, zestawy nagłośnieniowe, mikrofony, komputery stacjonarne oraz oprogramowanie graficzne do obróbki zdjęć i filmów. Zakupiony sprzęt, wykorzystywany będzie tylko i wyłącznie do celów edukacyjnych, pozwoli na doposażenie szkół w materiały dydaktyczne oraz efektywną realizację zajęć w projekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji (stanowi integralną część formularza ofertowego)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 32.34.23.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje warunku.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje warunku.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje warunku.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje warunku.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje warunku.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - integralna cześć formularza ofertowego (zał. nr 1 do specyfikacji), - wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 2 do specyfikacji); - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3 do specyfikacji).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania graficznego w ramach projektu EU-geniusz i szkoła tajemnic współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:tak
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-09-16 15:02
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia (DOCX)158.53kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-09-16 15:04
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia_integralna cz. formularza ofertowego_załącznik nr 1 (DOC)214kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-09-16 15:05
Zawiadomienie o wyborze oferty
Paweł Owczarzak EUPOL
ul. Palinkiewicza 3, 63 – 00 Środa Wielkopolska
Zestawienie ofert, punktacja:
Lp |
Wykonawca |
Cena (zł) |
1 |
Syriana Joanna Fischer ul. Porębskiego 28/17, 80 – 180 Gdańsk |
89,41 |
2 |
13p Grzegorz Kociumbas ul. Kosmiczna 22, 52 – 226 Wrocław |
89,92 |
3 |
Paweł Owczarzak EUPOL ul. Palinkiewicza 3, 63 – 00 Środa Wielkopolska |
100 |
4 |
INFOCOMP Sp. z o. o. ul. Szosa Chełmińska 191, 87 – 100 Toruń |
92,95 |
Uzasadnienie:
Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy Paweł Owczarzak EUPOL zgodnie
z art. 91 ust. 1 ustawy - którego oferta spełnia w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie została odrzucona i jest najkorzystniejsza na podstawie zastosowanego kryterium oceny ofert, którym była „najniższa cena”.
Wybrany wykonawca przedstawił ofertę z najniższą ceną i uzyskał największą ilość punktów, tj. 100 pkt.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-10-02 10:11
Toruń: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania graficznego w ramach projektu
EU-geniusz i szkoła tajemnic
Numer ogłoszenia: 218007 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197439 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania graficznego w ramach projektu EU-geniusz i szkoła tajemnic.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania graficznego w ramach projektu EU-geniusz i szkoła tajemnic współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie obejmować będzie zakup i dystrybucję do szkół (miejsca wskazano w załączniku nr 1) sprzętu komputerowego oraz oprogramowanie graficznego. Zakupiony zostanie następujący sprzęt: laptopy wraz z oprogramowaniem, mikroskopy, rzutniki, ekrany, aparaty cyfrowe, zestawy nagłośnieniowe, mikrofony, komputery stacjonarne oraz oprogramowanie graficzne do obróbki zdjęć i filmów. Zakupiony sprzęt, wykorzystywany będzie tylko i wyłącznie do celów edukacyjnych, pozwoli na doposażenie szkół w materiały dydaktyczne oraz efektywną realizację zajęć w projekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji (stanowi integralną część formularza ofertowego).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 32.34.23.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania graficznego w ramach projektu EU-geniusz i szkoła tajemnic współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Paweł Owczarzak prowadzący działalność pn.: Paweł Owczarzak EUPOL, ul. Lecha Palinkiewicza 3, 63-000 Środa Wielkopolska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60968,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 70675,80
-
Oferta z najniższą ceną: 70675,80 / Oferta z najwyższą ceną: 79047,18
-
Waluta: PLN.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-10-15 14:51