Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.12.2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-11-16 12:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2015-11-16
Data końca składania ofert: czwartek 2015-11-26 godz. 12:00
Oznaczenie: OR.272.12.2015
Szczegółowa informacja:
Toruń: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego
Numer ogłoszenia: 166405 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczeń komunikacyjnych (AC, OC, NNW, Assistance)..
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1206 z późń. zm.) we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego postępowania lub, gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia - wraz z przytoczeniem podstawy prawnej - na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie działalności wymaganej przez Zamawiającego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty, cenowy, - oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 80
  • 2 - klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 20
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: a) zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, b) zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; w przypadku zmiany wartości / ilości majątku, doubezpieczenia mienia po szkodzie, c) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji, d) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, e) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, f) zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. W przypadku zmiany osób które będą uprawnione w imieniu Wykonawcy do wystawiania polis oraz do prowadzenia likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu nowego wykazu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-11-16 11:54
Załączniki:
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-11-16 14:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.272.12.2015
Szczegółowa informacja:
Numer ogłoszenia: 166731 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 166405 - 2015 data 16.11.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.5.
  • W ogłoszeniu jest: Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających..
  • W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających : Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, oraz bez stosowania stawek minimalnych wynikających z zasady określającej minimalną składkę ubezpieczeniową dla każdej wystawionej polisy.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-11-16 13:37
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-11-20 13:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.12.2015
Szczegółowa informacja:
Wyjaśnienie do SIWZ do zamówienia publicznego pn.:
 
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I odpowiedzialności cywilnej powiatu TORUŃSKIEGO
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Treść pytań i odpowiedzi w załączeniu. 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-11-20 12:27
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2015-11-20 12:33
Załączniki:
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-11-24 16:00
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.12.2015
Szczegółowa informacja:

Zamawiający modyfkuje treść załącznika nr 6, arkusz "pojazdy", pozycja nr 1 dot. wartości Forda Mondeo. Załącznik po modyfikacji w załączeniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-11-24 15:07
Załączniki:
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-04 10:10
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.12.2015
Szczegółowa informacja:

Zawiadomienie o wyborze oferty

 
                  Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2013 r., poz. 907     z późn. zm.), zwaną dalej ustawą, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ww. zadanie za najkorzystniejszą została uznana oferta wykonawcy:
 
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S. A.
ul. Gdańska 132, 90 – 520 Łódź
Oddział w Toruniu
ul. Grudziądzka 110-114, 87 – 100 Toruń
 
Zestawienie ofert, punktacja:
 
Nazwa kryterium
Nazwa zakładu ubezpieczeń
InterRisk TU S.A. VIG
ul. Szosa Lubicka 90
87-100 Toruń
Uniqa TU S. A.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW
ul. Rejtana 2-4
87-100 Toruń
TUiR WARTA S. A.
ul. Wały Gen. Wł. Sikorskiego 22
87-100 Toruń
Cena łączna
67,46
80
51,58
67,45
Klauzule
12
9,6
6,6
16
Łącznie:
79,46
89,6
58,18
83,45
 
 
 
 
 
 
 
Uzasadnienie:
Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy UNIQA TU S. A. zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – oferta spełnia w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie została odrzucona i jest najkorzystniejsza na podstawie zastosowanych kryteriów oceny ofert. Oferta zdobyła największą liczbę punktów 89,6.
 
Jednocześnie informuję, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ustawy, nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z uwzględnieniem zapisów ust. 2 art. 94 ustawy .
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-12-04 09:06
Załączniki:
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego
data opublikowania zdarzenia: 2015-12-14 14:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.12.2015
Szczegółowa informacja:

Toruń: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego
Numer ogłoszenia: 184191 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166405 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Toruńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczeń komunikacyjnych (AC, OC, NNW, Assistance).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIQA TU S. A. Oddział Toruń, ul. Grudziądzka 110-114, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394557,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 256021,00

  • Oferta z najniższą ceną: 256021,00 / Oferta z najwyższą ceną: 397120,00

  • Waluta: PLN .

 

 

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2015-12-14 13:45
[drukuj]