Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.1.2016 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
data opublikowania zdarzenia: 2016-01-13 15:35
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2016-01-13
Data końca składania ofert: czwartek 2016-01-21 godz. 10:00
Oznaczenie: OR.272.1.2016
Szczegółowa informacja:

Toruń: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Numer ogłoszenia: 4155 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. z 2014 r., Dz. U. poz. 1522 z późn. zm.) Zakres rzeczowy obejmuje: a) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w następujących ilościach: Lp. Rodzaj tablic Ilość zamówienia 1. Tablice samochodowe jednorzędowe i mieszane 16 000 kpl. 2. Tablice samochodowe jednorzędowe do przyczep 1000 szt. 3. Tablice samochodowe dwurzędowe do przyczep 500 szt. 4. Tablice samochodowe tymczasowe/badawcze 10 kpl. 5. Tablice motocyklowe (ciągnikowe) 1400 szt. 6. Tablice motorowerowe 1000 szt. 7. Tablice indywidualne 40 kpl. b) odbiór od zamawiającego i złomowanie wycofanych z ruchu tablic rejestracyjnych, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu na koszt wykonawcy. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach, w przypadku zmiany zapotrzebowania zgłoszonej przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia, a należność wykonawcy, zostanie ustalona jako iloczyn określonej w umowie ceny jednostkowej oraz liczby dostarczonych tablic..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego miejscowo marszałka województwa, o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. jedn. Dz. U. 2012, poz. 1137 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca udokumentuje wykonanie 1. dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia objętym przetargiem o wartości nie mniejszej niż 130 tys. zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji); - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-01-13 15:32
Załączniki:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
data opublikowania zdarzenia: 2016-02-03 14:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.1.2016
Szczegółowa informacja:

 

Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ww. zadanie za najkorzystniejszą została uznana oferta wykonawcy:
ZNAK Sp. z o. o.
ul. Gąbińska 5
01-703 Warszawa
Zestawienie ofert, punktacja:
 
 
EUROTAB Sp. z o. o.
Skarbimierzyce 16
72-002 Dołuje
DERPOL Sp. z o. o.
ul. Inflancka 5/81
00-189 Warszawa
ZNAK Sp. z o. o.
ul. Gąbińska 5
01-703 Warszawa
Punkty
89,55
99,43
100
 
Uzasadnienie:
Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy ZNAK Sp. z o. o. zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – oferta spełnia w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie została odrzucona i jest najkorzystniejsza na podstawie zastosowanego kryterium oceny ofert, którym była „najniższa cena” .
 
Jednocześnie informuję, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ustawy, nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-02-03 13:51
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
data opublikowania zdarzenia: 2016-02-18 15:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.1.2016
Szczegółowa informacja:

Toruń: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
Numer ogłoszenia: 16823 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4155 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. z 2014 r., Dz. U. poz. 1522 z późn. zm.) Zakres rzeczowy obejmuje: a) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w następujących ilościach: Tablice samochodowe jednorzędowe i mieszane 16 000 kpl. Tablice samochodowe jednorzędowe do przyczep 1000 szt. Tablice samochodowe dwurzędowe do przyczep 500 szt. Tablice samochodowe tymczasowe/badawcze 10 kpl. Tablice motocyklowe (ciągnikowe) 1400 szt. Tablice motorowerowe 1000 szt. Tablice indywidualne 40 kpl. b) odbiór od zamawiającego i złomowanie wycofanych z ruchu tablic rejestracyjnych, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu na koszt wykonawcy. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach, w przypadku zmiany zapotrzebowania zgłoszonej przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia, a należność wykonawcy, zostanie ustalona jako iloczyn określonej w umowie ceny jednostkowej oraz liczby dostarczonych tablic.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZNAK Sp. z o. o., ul. Gąbińska 5, 01-703 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194586,00

  • Oferta z najniższą ceną: 194586,00 / Oferta z najwyższą ceną: 217289,34

  • Waluta: PLN .

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-02-18 14:50
[drukuj]