Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.4.4.2018 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2018-04-10 13:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2018-04-10
Data końca składania ofert: czwartek 2018-04-19 godz. 09:00
Oznaczenie: OR.272.4.4.2018
Szczegółowa informacja:
Ogłoszenie nr 542536-N-2018 z dnia 2018-04-10 r. 
 
Zarząd Powiatu Toruńskiego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu
oraz jednostek organizacyjnych Powiatu 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
Nie

Nazwa projektu lub programu 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: W niniejszym postępowaniu Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz powiatowych jednostek organizacyjnych (art. 16 ust. 1 ustawy): 1. Dom Pomocy Społecznej w Pigży 2. Dom Pomocy Społecznej w Browinie 3. Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach 4. Dom Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawce 5. Środowiskowy Dom Samopomocy w Chełmży 6. Szkoła Muzyczna I stopnia w Chełmży 7. Zespół Szkół im. Unii Europejskiej w Chełmży 8. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży 9. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie 10. Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego 11. Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego w imieniu pozostałych podmiotów. Zamawiający posiadał będzie właściwe umocowanie prawne do zawarcia umowy w imieniu pozostałych podmiotów. Zamawiający przekaże pełnomocnictwo, dające umocowanie do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Zamawiający dopuszcza 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 87112181000000, ul. Towarowa  4-6 , 87-100   Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 662 88 88, e-mailprzetargi@powiattorunski.pl, faks 56 662 88 89. 
Adres strony internetowej (URL): https://www.powiattorunski.pl/ 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak 
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak 
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie
Nie 
adres 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Adres: 
ul. Towarowa 4-6, 87 - 100 Toruń, pokój nr 100, I piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu 
Numer referencyjny: OR.272.4.4.2018 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 

 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. Obiekty wymienione w załączniku nr 6 są jednostkami organizacyjnymi Powiatu Toruńskiego, zgodnie z ustawą z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. 2017, poz. 1868 z późn. zm.). Mienie jednostek organizacyjnych stanowi własność Powiatu Toruńskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w okresie od 01 czerwca 2018 r. do 31 maja 2019 r. dla potrzeb lokali i pozostałych obiektów. 

II.5) Główny kod CPV: 09310000-5 
Dodatkowe kody CPV: 

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 309269,84 
Waluta: 
PLN 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia: 2018-06-01   lub zakończenia: 

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, iż posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, iż w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 1 000 MWh. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 

 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub ewidencji, aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 1b do niniejszej specyfikacji. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak 
Informacja na temat wadium 
1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000 zł słownie zł: dziewięć tysięcy złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018, poz. 110). Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Kujawsko – Dobrzyński Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 22 9550 0003 2024 0201 1255 0004 z dopiskiem „Wadium - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu” Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia przyjmuje się termin uznani rachunku zamawiającego. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności (art. 46 p.z.p.) a) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 4a; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46ust. 1 p.z.p. (rozdział IX pkt 6 ppkt. a) specyfikacji, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
Kryteria
Znaczenie
cena oferty
100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
1. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy, w zakresie: 1) Zmiany jednostkowej ceny za 1 MWh brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek. 2) Zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji punktu poboru lub włączenia obiektu przez Zamawiającego. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy. 3) Zmiany wielkości poboru energii elektrycznej wynikającej:  ze zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej,  ze zmiany sposobu eksploatacji obiektu,  ze zmiany terminu rozpoczęcia dostaw. 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej:  ze zmiany ceny jednostkowej za 1 MWh brutto wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym zgodnie z treścią ust. 1,  ze zmiany wielkości poboru energii. 5) Zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy lub procedury zmiany sprzedawcy. 2. Inicjatorem istotnych zmian w umowie są Zamawiający i Wykonawca. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2018-04-19, godzina: 09:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-04-10 13:22
Załączniki:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2018-04-12 12:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.4.4.2018
Szczegółowa informacja:
 
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Proszę o odpowiedź na następujące pytania:
  1. Czy Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail?
  2. Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy drogą korespondencyjną?
Odpowiedź zamawiającego:
Pytanie 1 – Tak
Pytanie 2 – Tak
Pytanie 3 – Tak
 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-04-12 11:38
Załączniki:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2018-04-12 16:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.4.4.2018
Szczegółowa informacja:
 
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
 
       Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Proszę o odpowiedź na następujące pytania:
 
Pytanie 1
SIWZ pkt II ppkt „Uwaga dot. grupy taryfowej (…)” - Wykonawca zwraca się z prośbą o wskazanie właściwej grupy taryfowej, zgodnej z zawartą z OSD umową na dystrybucję energii elektrycznej dla punktów poboru energii Zamawiającego. Jednocześnie informujemy, że zawarcie umów o świadczenie usług dystrybucji może nastąpić na obecnych parametrach. Zmiana parametrów dystrybucyjnych nie jest częścią procesu zmiany sprzedawcy. W związku z tym zwracamy się z prośbą o dokonanie ewentualnych zmian grupy taryfowej po dokonaniu procesu zmiany sprzedawcy.
 
Pytanie 2
Wzór umowy §18 - Kary Umowne - Informujemy, iż przedmiotowe zapisy wpływają na wzrost ryzyka związanego z realizacją kontraktu (umowy) po stronie Wykonawcy, co z kolei może negatywnie wpłynąć na kalkulację ceny ofertowej dla Zamawiającego. Z uwagi na powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na rezygnację z kar umownych i określenie odpowiedzialności stron jako odpowiedzialność ogólną do wysokości poniesionej szkody (straty).
 
Pytanie 3
Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie informacji, czy Zamawiający dopuści możliwość udzielenia wykonawcy pełnomocnictwa do zgłoszenia umowy do OSD wg wzoru stosowanego przez Wykonawcę?
 
Pytanie 4
Zwracamy się z zapytaniem, czy Zamawiający dopuści zawarcie umowy drogą korespondencyjną?
 
Pytanie 5
Wzór umowy §17 ust. 1 ppkt. 1) - Z uwagi na nadrzędny charakter przepisów podatkowych i przepisów prawa, Wykonawca zwraca się z prośbą o wprowadzenie zapisu umożliwiającego automatyczną zmianę cen, wynikającą ze zmiany ww. przepisów, od dnia ich wejścia w życie bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy. Prosimy o dodanie do przedmiotowego zapisu zdania o treści: „Ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy”.
 
Pytanie 6
Wykonawca informuje, że zgodnie z możliwościami działania systemu bilingowego, na fakturach wskazane będą dane Nabywcy (nazwa, adres, Nr NIP), natomiast dane Odbiorcy (nazwa i adres) zostaną wpisane pod pozycją "Adres korespondencyjny". Prosimy o potwierdzenie, że takie rozwiązanie dotyczące wystawianych faktur VAT jest akceptowane przez Zamawiającego.
 
Odpowiedź zamawiającego:
 
Pytanie 1 – SIWZ pkt II ppkt „Uwaga dot. grupy taryfowej (…)” – otrzymuje brzmienie
Uwaga dot. grupy taryfowej i mocy umownej:
W wykazie stanowiącym załącznik do specyfikacji wskazano aktualnie obowiązujące parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa).
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia po modyfikacji w załączeniu.
 
Pytanie 2 – zamawiający pozostawia zapisy bez zmian  
 
Pytanie 3 – zgodnie z zapisami punktu I specyfikacji - Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania wzoru pełnomocnictwa przedstawionego przez Wykonawcę.
 
Pytanie 4 – tak
 
Pytanie 5 – zamawiający wprowadza zapisy umożliwiające automatyczną zmianę cen, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy. Zapisy o treści: : „Ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy”, zostaną wprowadzone do wzoru umowy.
Wzór umowy po modyfikacji w załączeniu.
 
Pytanie 6 – rozwiązanie jest akceptowalne.
 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-04-12 15:13
Załączniki:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2018-04-16 13:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.4.4.2018
Szczegółowa informacja:

 

 

 

WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Pytanie nr 1: Czy Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel najpóźniej w dniu podpisania umowy? Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował następujących danych do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dla każdego punktu poboru:

 

1.                       nazwa i adres firmy;
2.                       nr NIP jednostek podległych
3.                       opis punktu poboru;
4.                       adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
5.                       moc umowna;
6.                       nuMer licznika; numer ewidencyjny PPE
7.                       Operator Systemu Dystrybucyjnego;
8.                       nazwa dotychczasowego Sprzedawcy
9.                       numer aktualnie obowiązującej umowy
10.                   data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy
11.                   planowane roczne zużycie energii
12.                   grupa taryfowe (nowa i obecna)
13.                   czy jest to pierwsza czy kolejna zmiana sprzedawcy i jaki jest termin wypowiedzenia umów kompleksowych;
b)         dokumentów dla każdej jednostki objętej postępowaniem:
14.                   pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy;
15.                   dokument nadania numeru NIP;
16.                   dokument nadania numeru REGON;
17.                   KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dokumentu potwierdzającego umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii. elektrycznej oraz pełnomocnictwa. Jednocześnie informujemy, iż OSD może odrzucić zgłoszenia umów sprzedaży zawierające błędne dane skutkiem, czego może być konieczność zakupu energii przez Zamawiającego od tzw. sprzedawcy rezerwowego, o którym mowa w art. 5 ust. 2a pkt 1 lit b) ustawy Prawo energetyczne.
Odpowiedź zawarta w streści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
„Zamawiający przekaże niezbędne dokumenty oraz pełnomocnictwo w celu przeprowadzenia zmiany sprzedawcy przez wykonawcę”

 

Pytanie nr 2: Jaki jest okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE? (miesięczny, dwumiesięczny, kwartalny)
Odpowiedź zawarta w streści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD działającym na danym terenie (okres rozliczeniowy miesięczny).

 

Pytanie nr 3: Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie następujących informacji:
a)      Czy zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe czy rozdzielone na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji oraz czy procedura zmiany sprzedawcy, dla punktów poboru, gdzie nie ma wskazanego kodu PPE, będzie przeprowadzona po raz pierwszy?
b)      Czy umowy dystrybucyjne (jeśli Zamawiający posiada rozdzielone umowy) zawarte są na czas określony czy nieokreślony?
c)      Kto jest dotychczasowym sprzedawcą energii elektrycznej? jaki jest okres wypowiedzenia obowiązujących umów kompleksowych/umów sprzedaży energii elektrycznej, oraz czy zamawiający samodzielnie wypowie obowiązujące umowy w terminach pozwalających na skuteczne przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy czy tez upoważni do tej czynności Wykonawcę?
d)      Czy Zamawiający ma zawarte umowy/aneksy w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SIWZ? Jeśli tak - jakie są terminy wypowiedzeń umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych?
Odpowiedź zawarta w streści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
a)        b) c)Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej. Usługi dystrybucyjne świadczone są na podstawie odrębnych umów, zawartych na czas nieokreślony, z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD): z ENERGA - OPERATOR S. A.”
b)        „Zamawiający nie zawierał umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych”
 
Pytanie nr 4: Wykonawca zwraca się z prośbą i pytaniem czy Zamawiający dopuści możliwość podpisania umowy z Wykonawcą drogą korespondencyjną?
Tak, zamawiający dwukrotnie, we wcześniejszych wyjaśnieniach, udzielał odpowiedzi na to pytanie.

Pytanie nr 5: Czy Zamawiający dysponuje tytułem prawnym (akt notarialny, umowa najmu, umowa dzierżawy, itp.) który upoważnia go do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia? Informujemy, że brak takiego tytułu może skutecznie uniemożliwić dalsze czynności związane ze zgłoszeniem umowy sprzedaży energii elektrycznej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego zgodnie z jego procedurami.
Odpowiedź zawarta w streści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
„Obiekty wymienione w załączniku nr 6 są jednostkami organizacyjnymi Powiatu Toruńskiego, zgodnie z ustawą z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. 2017, poz. 1868 z późn. zm.). Mienie jednostek organizacyjnych stanowi własność Powiatu Toruńskiego.”

 

Pytanie nr 6: Czy Zamawiający zaakceptuje w odniesieniu do zapisów par. 7 ust. 1 i 2 żeby kara z tytułu odstąpienia od Umowy była naliczana od wynagrodzenia za niezrealizowany wartości zamówienia, której dotyczy odstąpienie.  Oraz przeredagowania zapisu w ten sposób, żeby kara z tytułu odstąpienia w pkt. 2 była naliczana za odstąpienie od Umowy z winy Wykonawcy i w pkt. 3 za odstąpienie od Umowy z winy Zamawiającego?
Przywołany par. 7 ust. 1 i 2 nie odnosi się do kar umownych, o których jest mowa w treści pytania.

Pytanie nr 7: Czy Zamawiający zaakceptuje w odniesieniu do zapisów par. 10 ust. 5 zmianę słowa "odsetek w ustawowej wysokości"  na: "odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych" ponieważ są bezwzględnie obowiązujące?
Przywołany par. 10 wzoru umowy – załącznika do specyfikacji, nie ma ust. 5.

Pytanie nr 8: Czy Zamawiający zaakceptuje w odniesieniu do zapisów par. 12 ust. 2  dodanie drugiego zdania o treści: "Wykonawca odpowiada za naruszenia Umowy łącznie do wysokości wartości zamówienia?"
Zamawiający nie akceptuje podanego rozwiązania.
 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-04-16 12:06
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2018-04-16 12:08
Załączniki:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2018-04-19 10:00
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: OR.272.4.4.2018
Szczegółowa informacja:

 

Informacja z otwarcia ofert

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający zamieszcza na stronie internetowej:

Otwarcie ofert

  1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości 388 009,94 zł brutto;
  2. W postępowaniu wpłynęło 6 ofert, a otwarcie ofert odbyło się w dniu 19 kwietnia 2018 r. o godz. 09:15 w: siedzibie zamawiającego - pokój 107, I piętro, ul. Towarowa 4-6, Toruń

Zestawienie ofert

Do upływu terminu składania ofert złożono oferty:

Lp.

Nazwa (firma)

albo imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba, adres
lub miejsce zamieszkania

Cena oferty

1

ENERGA Obrót S. A.

 Al. Grunwaldzka 472 
80 - 309 Gdańsk  

501 446,27

2

Vervis Sp. z o. o.  

ul. Zielna 47 
87 - 800 Włocławek

487 995,25

3

PGE Obrót S. A.

ul. 8 Marca 6 
35 - 959 Rzeszów  

471 407,14

4

Green S. A.

ul. Antoniego Słonimskiego 6 
50 - 304 Wrocław

470 134,55

5

Polski Koncern Naftowy Orlen S. A.

ul. Chemików 7 
09 - 411 Płock  

495 978,56

6

Energia Polska Sp. z o. o. 

Al. Kasztanowa 5 
53 - 125 Wrocław  

443 013,51

7

Tauron Sprzedaż Sp. z o. o.

ul. Łagiewnicka 60 
30 - 417 Kraków  

481 963,75

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-04-19 09:27
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2018-04-25 12:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.4.4.2018
Szczegółowa informacja:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
 
            Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na zadanie pn.: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
 
Najkorzystniejszą ofertę złożył wykonawca Energia Polska Sp. z o. o. Al. Kasztanowa 5, 53 - 125 Wrocław
 
Lista wykonawców, którzy złożyli oferty, z informacją o wykluczeniu wykonawców, odrzuceniu ofert i liczbie uzyskanych punktów przez poszczególne oferty
 
Lp.
Nazwa (firma)
albo imię i nazwisko wykonawcy
Siedziba, adres
lub miejsce zamieszkania
Punkty w kryterium
1
ENERGA Obrót S. A.
 Al. Grunwaldzka 472 
80 - 309 Gdańsk  
88,35
2
Vervis Sp. z o. o.  
ul. Zielna 47 
87 - 800 Włocławek
90,78
3
PGE Obrót S. A.
ul. 8 Marca 6 
35 - 959 Rzeszów  
93,98
4
Green S. A.
ul. Antoniego Słonimskiego 6 
50 - 304 Wrocław
94,23
5
Polski Koncern Naftowy Orlen S. A.
ul. Chemików 7 
09 - 411 Płock  
89,32
6
Energia Polska Sp. z o. o. 
Al. Kasztanowa 5 
53 - 125 Wrocław  
100
7
Tauron Sprzedaż Sp. z o. o.
ul. Łagiewnicka 60 
30 - 417 Kraków  
91,92
 
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia wykonawców, odrzucenia ofert:
Wykonawca Energia Polska Sp. z o. o., który złożył ofertę nr 6, nie podlega wykluczeniu, oferta tego wykonawcy nie podlega odrzuceniu i wykonawca ten złożył ofertę, która została oceniona jako najkorzystniejsza, zgodnie z art. 2 pkt 5 lit. a lub b oraz zgodnie z art. 91 ust. 1 p.z.p.
Zgodnie z art. 2 pkt 17 p.z.p. zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia środkami komunikacji elektronicznej lub faksem otrzymania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z art. 180 p.z.p. mają Państwo prawo wnieść odwołanie.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu zgodnie z art. 180 ust. 4 i 5 p.z.p.
Odwołujący jest obowiązany przesłać kopię odwołania zamawiającemu zgodnie z art. 180 ust. 5 p.z.p.
Nieustanowiona dynamicznego systemu zakupów.
 
Dziękujemy za złożenie oferty, udział w postępowaniu.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-04-25 11:25
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
data opublikowania zdarzenia: 2018-05-16 10:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.4.4.2018
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie nr 500107637-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.

Zarząd Powiatu Toruńskiego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 542536-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Toruńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 87112181000000, ul. Towarowa  4-6, 87-100   Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 662 88 88, e-mail przetargi@powiattorunski.pl, faks 56 662 88 89. 
Adres strony internetowej (url): https://www.powiattorunski.pl/ 
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: 
https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 

OR.272.4.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia: 

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Toruniu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. Obiekty wymienione w załączniku nr 6 są jednostkami organizacyjnymi Powiatu Toruńskiego, zgodnie z ustawą z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. 2017, poz. 1868 z późn. zm.). Mienie jednostek organizacyjnych stanowi własność Powiatu Toruńskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w okresie od 01 czerwca 2018 r. do 31 maja 2019 r. dla potrzeb lokali i pozostałych obiektów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

nie

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 309269.84 
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  7 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie
Nazwa wykonawcy: Energia Polska Sp. z o.o. 
Email wykonawcy: 
Adres pocztowy: Al. Kasztanowa 5 
Kod pocztowy: 53-125 
Miejscowość: Wrocław 
Kraj/woj.: dolnośląskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 443010.55 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 443013.51 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 501446.27 
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna 

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2018-05-16 09:22
[drukuj]