OR.272.1.11.2019 - przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiattorunski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87 - 100 Toruń, w pokoju nr 100, I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Toruniu
Numer referencyjny: OR.272.1.11.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Toruniu. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części. Pierwsza część zamówienia obejmuje: - Stację Roboczą – 28 szt., - Monitor LCD 21,5” – 28 szt. (stanowiące zestaw wraz z komputerami z pkt. I), - Zasilacz awaryjny UPS – 28 szt. (stanowiące zestaw z komputerami z pkt. I), - Stacja Robocza – 2 szt., - Monitor LCD 21,5” – 4 szt. (stanowiące zestaw wraz z komputerami z pkt. IV), - Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt. (stanowiące zestaw z komputerami z pkt. IV), - Stacja Robocza – 1 szt., - Monitor LCD 23,8” –2 szt. (stanowiące zestaw wraz z komputerami z pkt. VII), - Zasilacz awaryjny UPS – 1 szt. (stanowiący zestaw z komputerem z pkt. VII) - Notebook – 2 szt., Część druga obejmuje: - Pakiet biurowy (14 sztuk), - System serwerowy (1 sztuka), - Licencje dostępowe (15 sztuk) . Szczegółowy ww. opis poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 5 – specyfikacja techniczna.
II.5) Główny kod CPV: 48900000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
30213000-5
|
30230000-0
|
48000000-8
|
30213100-6
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin realizacji
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Część I
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 30213000-5, 30230000-0, 48000000-8, 30213100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Część II
|
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 30213000-5, 30230000-0, 48000000-8, 30213100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin realizacji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-10-04 14:01
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia (DOC)279.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-10-04 14:08
- specyfikacja techniczna. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 (DOCX)83.1kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-10-04 14:08
- Test procesora (PDF)76.66kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-10-04 14:08
- Test procesora (PDF)71.82kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-10-04 14:08
- Test procesora (PDF)71.47kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2019-10-04 14:08
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: OR.272.1.11.2019
Data: 04/10/2019
ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Powiatu Toruńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 87112181000000, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 662 88 88, e-mail przetargi@powiattorunski.pl, faks 56 662 88 89.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
ZMIANY W OGŁOSZENIU
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: 1
Punkt: 1.4
W ogłoszeniu jest:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
W ogłoszeniu powinno być:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowskadata wytworzenia informacji: 2019-10-07
- zdarzenie opublikował: Natalia Żochowskadata dodania: 2019-10-07 09:12
Nie jest wymagany formularz w pliku Excel.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Natalia Żochowskadata dodania: 2019-10-08 13:36
Znak sprawy OR.272.1.11.2019
Dotyczy postępowania przetargowego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Toruniu."
Nr postępowania: OR.272.1.11.2019
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
Proszę o odpowiedź na następujące pytania:
Pytanie dotyczące: specyfikacja_techniczna._opis_przedmiotu_zamowienia_-_zalacznik_nr_5- pozycja VIII. Monitor LCD 23,8" 2 szt.
Czy Zamawiający dopuści monitor z maksymalnym zużyciem energii 40 W, oraz z typowym zużyciem energii 17 W?
Odpowiedź zamawiającego:
Tak, zamawiający dopuszcza monitor z maksymalnym zużyciem energii 40 W, oraz z typowym zużyciem energii 17 W.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowskadata wytworzenia informacji: 2019-10-10
- zdarzenie opublikował: Natalia Żochowskadata dodania: 2019-10-10 14:38
Znak sprawy OR.272.1.11.2019 Toruń, 11 października 2019 r.
Dotyczy postępowania przetargowego pn. „Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Toruniu."
Nr postępowania OR.272.1.11.2019
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Proszę o odpowiedź na następujące pytania:
Pytanie 1: Czy Zamawiający dopuści w w/w postępowaniu, wszędzie tam, gdzie wymagane jest oświadczenie Producenta oświadczenia Wykonawcy?
Uzasadniając powyższe pouczamy Zamawiającego, ze stosownie do ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. Żądanie przedmiotowego dokumentu/oświadczenia stanowi naruszenie tej głównej zasady, albowiem Zamawiający nie jest w stanie zapewnić ewentualnego wpływu osób trzecich - producentów sprzętu objętego ofertą wykonawcy na wynik postępowania tj. wybór najkorzystniejszej oferty. Brak możliwości zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji czyni przedmiotowy wymóg Zamawiającego sprzecznym z postanowieniami ustawy PZP.
Ponadto producent sprzętu nie jest stroną w przedmiotowym postępowaniu, a Zamawiający może żądać dokumentów tylko i wyłącznie od Wykonawcy. Zgodnie z art. 2 pkt. 11 ustawy Pzp, Wykonawca to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę sprawie zamówienia publicznego. Ponadto należy zaznaczyć, że taki zapis w znacznym stopniu ogranicza uczciwą konkurencję, gdyż w praktyce polega to na tym, że producent decyduje o tym, któremu Wykonawcy takie oświadczenie wystawi, a któremu nie.
Wyjaśnienie:
Zamawiający nie dopuszcza w w/w postępowaniu, oświadczenia Wykonawcy tam, gdzie wymagane jest oświadczenie Producenta.
Zamawiający wyjaśnia, że wymaganie oświadczenia producenta sprzętu potwierdzające przejęcie obowiązków gwarancyjnych jest związane z koniecznością zapewnienia ochrony interesu Zamawiającego. Co istotne, oświadczenie o przyjęciu zobowiązań jest oświadczeniem woli, które może złożyć każdy z producentów. Zamawiający nie wskazuje konkretnego producenta. Wymaganie takie nie stanowi więc ograniczenia możliwości przedstawienia ofert pochodzących od różnych producentów. Zamawiający nie stawia w/w wymogu w celu ograniczenia konkurencji i równego traktowania Wykonawców, ponieważ nie jest i nie było to celem Zamawiającego. Postawienie w/w wymogu wynika z tego, że Zamawiający ma na uwadze długi okres użytkowania sprzętu w tym długi okres wymaganej gwarancji i jednoczesne ryzyko zaprzestania w tym czasie prowadzenia działalności przez wybranego Wykonawcę. Dla zabezpieczenia własnych interesów Zamawiający oczekuje oświadczenia producenta o przejęciu w takiej sytuacji zobowiązań gwarancyjnych.
Warto zauważyć, że zgodność z prawem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w których zamawiający wskazał w SIWZ wymóg złożenia przez producenta oświadczenia o przejęciu obowiązków gwarancyjnych została potwierdzona przez organy odwoławcze:
- wyrok KIO z dnia 23 maja 2012 r. – sygn. akt KIO 952/12
- wyrok Zespołu Arbitrów – UZP z dnia 30 września 2005 r. – sygn. akt UZP/20/0-2671105.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowskadata wytworzenia informacji: 2019-10-11
- zdarzenie opublikował: Natalia Żochowskadata dodania: 2019-10-11 14:26
Numer sprawy OR.272.1.11.2019
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. 2019, poz. 1843 z późn. zm.) informuje się, że w dniu 15.10.2019 r., o godz. 10:15, po otwarciu ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Toruniu podano do wiadomości następujące informacje dotyczące otwartych ofert, złożonych w terminie:
Część I
Nr oferty |
|
Cena oferty |
Termin dostawy |
1 |
INFOCOMP SP. Z O.O.
|
143.430,30 zł |
15 dni |
Część II
Nr oferty |
|
Cena oferty |
Termin dostawy |
1 |
A.P.N. PROMISE S.A. Ul. Domaniewska 44a
|
28.665,12 zł |
7 dni |
2 |
INFOCOMP SP. Z O.O.
|
30.504,00 zł |
7 dni |
3 |
CORSOFT Andrzej Korzeniewski
|
29.766 zł |
9 dni |
Ponadto zamawiający przed otwarciem ofert poinformował obecnych na otwarciu ofert, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: na część I – 145 000 zł, na część II – 32 000 zł.
Termin wykonania zamówienia i warunki płatności zgodne z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedstawione po otwarciu ofert informacje zostaną odnotowane w protokole postępowania.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowskadata wytworzenia informacji: 2019-10-15
- zdarzenie opublikował: Natalia Żochowskadata dodania: 2019-10-15 12:02
- Informacja z otwarcia ofert (PDF)233.79kB
Metryka
- załącznik opublikował: Natalia Żochowskadata dodania: 2019-10-15 12:05
Toruń, dnia 21.10.2019 r.
Zarząd Powiatu Toruńskiego
ul. Towarowa 4-6, Toruń
znak sprawy: OR.272.1.11.2019
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Toruniu.
Najkorzystniejszą ofertę złożyli wykonawcy:
Na część I Infocomp Sp. z o. o.
Na część II A.P.N. Promise S.A.
Lista wykonawców, którzy złożyli oferty, z informacją o liczbie uzyskanych punktów przez poszczególne oferty:
Część I
Lp. |
Nazwa (firma) albo imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres lub miejsce zamieszkania |
Punkty w kryterium cena |
Punkty w kryterium termin realizacji |
Punkty razem |
1. | Infocomp Sp. z o. o. |
87-100 Toruń ul. Szosa Chełmińska 191 |
60 | 40 | 100 |
Część II
Lp. |
Nazwa (firma) albo imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres lub miejsce zamieszkania |
Punkty w kryterium cena |
Punkty w kryterium termin realizacji |
Punkty razem |
1. | A.P.N. Promise S.A. |
ul. Domaniewska 44a 02-672 Warszawa |
60 | 40 | 100 |
2. | Infocomp Sp. z o. o. |
87-100 Toruń ul. Szosa Chełmińska 191 |
56,39 | 40 | 96,39 |
3. | Corsoft Andrzej Korzeniewski |
ul. Trzykrotki 6 04-727 Warszawa |
57,79 | 40 | 97,79 |
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia wykonawców, odrzucenia ofert:
Wykonawca Infocomp Sp. z o. o., który złożył ofertę na część I postępowania i Wykonawca A.P.N. Promise S.A., który złożył ofertę nr 1 na część II postępowania, nie podlegają wykluczeniu, oferty tych wykonawców nie podlegają odrzuceniu. Wykonawcy ci złożyli oferty, które zostały w danej części ocenione jako najkorzystniejsze, zgodnie z art. 2 pkt 5 lit. a lub b oraz zgodnie z art. 91 ust. 1 p.z.p.
Zgodnie z art. 2 pkt 17 p.z.p. zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia środkami komunikacji elektronicznej lub faksem otrzymania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z art. 180 p.z.p. mają Państwo prawo wnieść odwołanie.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu zgodnie z art. 180 ust. 4 i 5 p.z.p.
Odwołujący jest obowiązany przesłać kopię odwołania zamawiającemu zgodnie z art. 180 ust. 5 p.z.p.
Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Natalia Żochowskadata dodania: 2019-10-21 12:57
- zmodyfikował: Natalia Żochowskaostatnia modyfikacja: 2019-11-06 15:09
- informacja o wyborze najkorzytsniejszej oferty.pdf (PDF)408.41kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowskadata wytworzenia informacji: 2019-10-21
- załącznik opublikował: Natalia Żochowskadata dodania: 2019-10-21 12:59
- informacja o wyborze najkorzytsniejszej oferty.rtf (RTF)87.11kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Natalia Żochowskadata wytworzenia informacji: 2019-10-21
- załącznik opublikował: Natalia Żochowskadata dodania: 2019-10-21 12:59