Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.342-9/10 - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od piątek 2010-05-21 godz. 13:30 do wtorek 2010-06-01 godz. 09:00 środa 2010-06-09 godz. 09:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Sporządzenie opracowań: aktualizacja Programu ochrony środowiska dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017, aktualizacja Planu gospodarki odpadami dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017....
data opublikowania zdarzenia: 2010-05-21 13:30
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2010-05-21
Data końca składania ofert: wtorek 2010-06-01 godz. 09:00
Oznaczenie: OR.342-9/10
Szczegółowa informacja:

Toruń: Sporządzenie opracowań: aktualizacja Programu ochrony środowiska dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017, aktualizacja Planu gospodarki odpadami dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017 i Prognoza oddziaływania na środowisko dla Programu ochrony środowiska wraz z Planem gospodarki odpadami
Numer ogłoszenia: 139640 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie opracowań: aktualizacja Programu ochrony środowiska dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017, aktualizacja Planu gospodarki odpadami dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017 i Prognoza oddziaływania na środowisko dla Programu ochrony środowiska wraz z Planem gospodarki odpadami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na: 1) sporządzeniu opracowań: a) Aktualizacja Programu ochrony środowiska dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017 b) Aktualizacja Planu gospodarki odpadami dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do ro-ku 2017 2) Prognoza oddziaływania na środowisko dla Programu ochrony środowiska wraz z Planem gospodarki odpadami 3) uzyskaniu pozytywnej opinii organu wykonawczego województwa - art. 17 ust.2 pkt 2 ustawy Prawo ochrony środowiska. Opracowania winny uwzględniać standardy i wymogi aktualnie obowiązujących przepisów prawa w Polsce, a także odnosić się do dyrektyw i norm Unii Europejskiej, regulujących sprawy ochrony środowiska przede wszystkim zapisy ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t. j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150, ze zm.) oraz z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze. zm.) oraz ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 ze zm.). Powinny mieć również powiązania formalne i merytoryczne z Polityką Ekologiczną Państwa w latach 2009 - 2012 z perspektywą do 2016 oraz planami i programami krajowymi i wojewódzkimi. Zakres usługi określonej w pkt 2.1 winien być zgodny z polityką ekologiczną państwa, wykonany na podstawie aktualnego stanu środowiska i winien określać w szczególności: a. cele ekologiczne; b. priorytety ekologiczne; c. poziomy celów długoterminowych; d. rodzaj i harmonogram działań proekologicznych; e. środki niezbędne do osiągnięcia celów, w tym mechanizmy prawno-ekonomiczne i środki finansowe. Wykonanie usługi określonej w pkt 2.1 siwz winno się opierać na przeprowadzonych w możliwie szerokim za-kresie konsultacjach społecznych (z mieszkańcami Powiatu Toruńskiego, organizacjami ekologicznymi, instytucja-mi, przedsiębiorstwami, urzędami itp.). Zadania określone w pkt 2 siwz wykonać należy w zszytych odrębnych, sztywnych, oprawach - 6 egzemplarzy każde. Treść opracowania - dane opisowe określone w pkt 2 należy przygotować w formie plików Microsoft Word, zestawienia tabelaryczne Microsoft Excel - 6 wydruków dla każdego opracowania oraz wersja elektroniczna na nośniku CD-ROM 6 szt. dla każdego opracowania, 3 zapisy - pendrive.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca zrealizował, co najmniej trzy usługi, której przedmiotem było wykonanie opracowania: Program ochrony środowiska, w tym planu gospodarki odpadami lub aktualizacja Programu ochrony środowiska, w tym planu gospodarki odpadami dla powiatów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji); oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=1962
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 109, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-05-21
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-05-21 13:08
Załączniki:
  • siwz (PDF)147.83kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
      data wytworzenia informacji: 2010-05-21
    • załącznik opublikował: Anna Stanula
      data dodania: 2010-05-21 13:21
Zmiana terminu składania ofert
data opublikowania zdarzenia: 2010-05-28 13:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Data końca składania ofert: środa 2010-06-09 godz. 09:00
Oznaczenie: OR.342-9/10
Szczegółowa informacja:

Zmiana terminu składania ofert

Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przedłuża termin składania ofert. Termin składania ofert Zamawiający wyznacza na dzień 9 czerwca 2010 r., godz. 900. otwarcie ofert nastąpi dnia 9 czerwca br., o godz. 915.. Miejsce składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-05-28
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-05-28 12:55
Wyjaśnienia Zamawiającego
data opublikowania zdarzenia: 2010-05-28 14:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.342-9/10
Szczegółowa informacja:

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w odpowiedzi na pytania Wykonawców, Zamawiający wyjaśnia co następuje;

I

1.       Proszę o podanie  wartości  szacunkowej przedsięwzięcia bez VAT jaką Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na opracowanie w/w opracowanie

2.       Proszę o podanie dokładnego i wyczerpującego zakresu opracowania.

3.       Proszę o podanie dokładnego i wyczerpującego zakresu opracowania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

4.       Proszę o podanie szczegółowej dokumentacji jaką Zamawiający przekaże i udostępnia do wykonania ww. zadania.

5.       Czy Zamawiający posiada dane o stanie środowiska oraz wyniki badań (np. pomiary akustyczne, emisji powietrza, morfologia odpadów) wraz z danymi literaturowymi? Jeśli tak to jakie?

6.       Czy należy opracować plansze obszarów zagrożeń?

7.       Czy wymagane jest sporządzenie ortofotomapy Powiatu?

8.       Zamawiający wymaga przeprowadzenia konsultacji społecznych. W związku z tym czy Zamawiający wymaga przeprowadzenia konsultacji społecznych w każdej z gmin z osobna czy np. kilku spotkań w wybranej miejscowości dla Związku.

1.       Ile spotkań oraz na ile osób przywiduje Zamawiający?

9.       Czy Zamawiający dysponuje i udostępnia sale konferencyjną? Jeśli nie kto pokrywa koszty wynajmu sali i serwisu kawowego, jeśli jest wymagany?

10.    Czy Zamawiający wymaga zorganizowania lunchu lub obiadu podczas konsultacji społecznych? Jeśli tak kto pokrywa koszty?

11.    W jakim terminie należy usunąć wady dla poszczególnych etapów żeby uniknąć kar umownych? Proszę o podanie precyzyjnych terminów. Jaki czas Zamawiający przewiduje na dokładne i ostateczne sprawdzenie dokumentacji?

12.    Czy Zamawiający udzieli pełnomocnictwa lub prokury w celu pozyskania niezbędnych materiałów do opracowania projektu.

13.    Czy należy przeprowadzić pomiary zanieczyszczeń środowiska?

Jeśli tak proszę o:

-   podanie dokładnej skali oraz  rodzaju mapy jakiej Zamawiający wymaga żeby zasięg zanieczyszczeń poszczególnych zanieczyszczeń?

-   ilości punktów dla których należy przeprowadzić pomiar zanieczyszczeń ścieków opadowych (o ile są wymagane)

-   ilości punktów dla których należy przeprowadzić pomiar zanieczyszczeń powietrza (o ile są wymagane)

-   ilości punktów dla których należy przeprowadzić pomiar hałasu (o ile są wymagane)

-   czy zamawiający wymaga przeprowadzenia jednego poboru próbki ścieków z danego jednego punktu

-   według jakich metodyk lub norm powinny być oznaczane pomiary zanieczyszczeń ścieków opadowych

-    ze względu na metodykę pomiarów zanieczyszczeń powietrza dwutlenek siarki można mierzyć metodą 1 godzinną oraz 24 godzinną. Proszę o doprecyzowanie metody wymaganej przez Zamawiającego

-   wskazanie metodyki pomiarów zanieczyszczeń powietrza

-   podanie zanieczyszczeń powietrza które należy pomierzyć

14.    W jakiej skali należy przedstawić załączniki graficzne?

15.    Jaką czcionką powinno być sporządzone opracowanie?

16.    Czy według wiedzy Zamawiającego ww. projekt będzie rodził konflikty społeczne?

17.    Zgodnie z § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. (Dz. U. Nr 188 poz. 1154) w sprawie protokółu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zwracam się z uprzejmą prośbą o przesłanie informacji o szacunkowej wartości w/w zamówienia, względnie części protokółu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawierającej tę informacje.

18.    Czy Zamawiający posiada i udostępnia Plany Gospodarki Odpadami Gmin?

19.    Czy Zamawiający wymaga opracowania jednego dokumentu pt. Aktualizacja Planu Gospodarki dla Powiatu czy odrębnych opracowań dla Gmin

20.    Czy Zamawiający wymaga opracowania jednego dokumentu pt. Strategiczna ocena dla Aktualizacja Planu Gospodarki dla Powiatu czy odrębnych opracowań dla Gmin

21.    Z jakimi programami i planami wyższego szczebla powinno być zgodne opracowanie: Aktualizacja Planu Gospodarki i Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu

22.    Jakim jednostkom oraz zarządom jednostek samorządu terytorialnego wyższego szczebla Wykonawca jest zobowiązany przedstawić projekt aktualizacji PGO i PGO?

23.    Ile spotkań roboczych Zamawiający przewiduje z Wykonawcą?

24.    Zamawiający zaznaczył, że warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie: usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Czy wykonanie Programu Usuwania Azbestu dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 100 000 mieszkańców spełnia wymogi SIWZ w tym zakresie?

Zaznaczam, że Program Usuwania Azbestu jest spójny z podstawowym kierunkiem działań  Planu Gospodarki Odpadami. Realizuje założenia Krajowego Planu Gospodarki Odpadami 2010 a także według ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 9 kwietnia 2003 r. w sprawie sporządzania planów gospodarki odpadami aktualny stan gospodarki odpadami określa:

1)       rodzaj, ilość i źródła powstawania wszystkich odpadów

2)       rodzaj i ilość odpadów poddawanych poszczególnym procesom unieszkodliwiania,

3)       wykaz podmiotów prowadzących działalność w zakresie zbierania, transportu, odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów

4)       prognozowane zmiany w zakresie gospodarki odpadami

5)       działania zmierzające do poprawy sytuacji w zakresie gospodarki odpadami, w tym:

a) a)działania zmierzające do zapobiegania powstawaniu odpadów,

b) działania zmierzające do ograniczenia ilości odpadów i ich negatywnego oddziaływania na środowisko,

c)  działania wspomagające prawidłowe postępowanie z odpadami w zakresie zbiórki, transportu oraz odzysku i unieszkodliwiania

6)       rodzaj i harmonogram realizacji przedsięwzięć oraz instytucje odpowiedzialne za ich realizację;

7)       sposoby finansowania, w tym instrumenty finansowe służące realizacji zamierzonych celów, z uwzględnieniem harmonogramu uruchamiania środków finansowych i ich źródeł;

8)       system monitoringu i oceny realizacji zamierzonych celów

25.    Czy wykonanie Programu Ochrony Środowiska dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 500 000 tys. osób, w którym zawarty był dział gospodarka odpadami  o następujących elementach: stan wyjściowy, ilość odpadów, odpady komunalne, stan realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami na podstawie sprawozdania , cele i kierunki działań w zakresie gospodarki odpadami, cele krótkoterminowe do 2011 roku i strategia ich realizacji , cele długoterminowe do 2015 roku i strategia ich realizacji, oraz kierunki działań spełnia wymogi SIWZ odnośnie usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.

26.    Proszę o doprecyzowanie i dokładne określenie doświadczenia tzn. „usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia”.

27.    Proszę o dokładne  wyjaśnienie w jakiej formie (mamy tu na myśli uwarunkowania techniczne) mają być przedstawione projekty graficzne do opracowania Aktualizacji PGO i POŚ.

28.    Czy Zamawiający wymaga prowadzenia strony internetowej podczas realizacji PGO i POŚ. Jeśli tak kto będzie pokrywał koszty hostingu strony www?

29.    Czy Zamawiający wymaga sporządzanie broszur informacyjnych? Jeśli tak to w jakiej ilości i kto pokrywa koszty?

30.    Czy Zamawiający wymaga współpracy z mediami podczas realizacji opracowania PGO i POŚ? Jeśli tak to w jakim zakresie?

31.    Proszę o wyczerpującą odpowiedź kto zachowuje prawa autorskie do: Aktualizacja Planu Gospodarki i POŚ ?

32.    W jaki sposób Zamawiający zapewni możliwość udziału społeczeństwa podczas opracowania: Aktualizacja POŚ i PGO oraz Strategicznej oceny oddziaływania do opracowania Aktualizacja POŚ i PGO

33.    Czy Zamawiający wymaga pisemnego od Wykonawcy pisemnego podsumowania zgodnie z Art. 55 ustawy dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227) ?

34.    Proszę o dokładne określenie kryterium wyboru ofert.

35.    Czy Zamawiający będzie wymagał osobistego stawiennictwa przedstawiciela Wykonawcy na każde wezwanie Zamawiającego? Proszę o dokładną i precyzyjną odpowiedź na to pytanie ponieważ stanowi to istotny element kosztów a co za tym idzie należy w sposób dokładny i jednoznaczny określić opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych).

36.    Proszę o dokładne i precyzyjne określenie kto będzie dokonywał oceny jakości (w szczególności od strony merytorycznej) wykonanego opracowania?

37.    Proszę o dokładną i precyzyjną odpowiedź czy protokół odbioru będzie zawierał tylko stwierdzenie odbioru prac (jeżeli prace będą wykonane właściwie)?  Czy będą się w nim znajdowały jakiekolwiek inne zapisy?

38.    Jakie terminy Zamawiający przewiduje na usunięcie ewentualnych wad przedmiotu umowy?

 

Odp. pyt. nr 1 i nr 17

Szacunkowa wartość zamówienia wynika z protokołu postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (druk ZP – 2) i została ustalona na kwotę 65 600 zł (druk w załączeniu).

Odp.2 zakres opracowania:

opracowanie winno zawierać obejmować wymagane ustalenia w zakresie objętym poniższymi ustawami:

* Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. 2008 nr 25, poz. 150 z póź. zm.),

* Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 roku nr 39 poz. 251 z póź. zm.),

* Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. 2004 nr 92 poz. 880 z póź. zm.),

* Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2008 nr 199 poz. 1227 z póź. zm.).

Program Ochrony Środowiska przedstawia aktualny stan środowiska, określa hierarchię niezbędnych działań, które zmierzają do poprawy jego stanu, umożliwia koordynację decyzji administracyjnych podejmowanych przez różne podmioty i instytucje, dzięki temu możliwe jest ubieganie się o pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację własnych przedsięwzięć. Na zasady i kierunki lokalnej polityki ochrony środowiska ma wpływ szereg czynników począwszy od specyfiki danego obszaru tj. warunków naturalnych, stanu środowiska, układu demograficznego, perspektywy rozwoju społeczno – gospodarczego regionu i kraju oraz czynniki zewnętrzne. Dlatego też w planowaniu powinny zostać uwzględnione zapisy aktów normatywnych oraz polityki ekologicznej państwa. Niezwykle istotnym elementem jest określenie środków niezbędnych do osiągnięcia wyznaczonych celów środowiskowych.

Odp. 3:zakres prognozy:

Zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2008 nr 199 poz. 1227 z póź. zm.).

Odp. 4:

  1. Strategia Rozwoju powiatu toruńskiego

  2. Powiatowy Program Ochrony Środowiska na lata 2004 - 2010 z perspektywą na lata 2011 - 2020

  3. Plan Gospodarki Odpadami Powiatu Toruńskiego na lata 2004 - 2010 z perspektywą na lata 2011 - 2020

  4. Środowisko przyrodnicze Powiatu Toruńskiego Toruń 200- opracowanie Starostwa Powiatowego

  5. dane z wydawanych  z decyzji administracyjnych

  6. pozostałe materiały dostępne na stronach BIP ( krajowe, wojewódzkie, gminne strategie i plany )

Odp 5:

Dane o środowisku z:

Odp 6.

Nie

Odp. 7.

Nie

Odp. 8.

Konsultacje społeczne wynikają z obowiązku ustawowego: minimum jedno spotkanie w Starostwie z udziałem przedstawicielami gmin i osób zainteresowanych

Odp. 9.

Sala konferencyjna na konsultacje, serwis kawowy, po stronie zamawiającego

Odp 10:

Nie

Odp 11:

Zamawiający dokona oceny prawidłowości sporządzenia opracowań w terminie do 14 dni, termin na usunięcie wad wynosi 14 dni roboczych

Odp 12:

tak

Odp 13:

nie

Odp 14:

Mapy w skali 1:10000

Odp 15:

Times new roman 12

Odp 16:

Trudno przewidzieć, raczej nie

Odp 18:

Tak w wersji papierowej na lata 2004 - 2010 z perspektywą na lata 2011 - 2020 lub na stronach BIP-u gmin

Odp 19:

Jeden dokument jedynie dla Powiatu Toruńskiego

Odp. 20:

Jeden dokument dla Powiatu Toruńskiego

Odp. 21:

Zgodnie z wymaganiami ustawowymi:

Powinny mieć powiązania formalne i merytoryczne z Polityką Ekologiczną Państwa w latach 2009-2012 z perspektywą do 2016 oraz planami i programami krajowymi i wojewódzkimi.

Odp  22:

Zgodnie z regulacjami ustawowymi:

* ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. 2008 nr 25, poz. 150 z póź. zm.),

* ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 roku nr 39 poz. 251 z póź. zm.),

* ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008 nr 199 poz. 1227 z póź. zm.)

Odp 23:

Spotkania robocze  według potrzeb zamawiającego i wykonawcy

Odp 24-26:

Zamawiający określił w punkcie 4 siwz warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca ma wykazać wykonanie 3. opracowań Programu ochrony środowiska, w tym planu gospodarki odpadami dla powiatów lub 3. aktualizacji Programu ochrony środowiska, w tym planu gospodarki odpadami dla powiatów lub 3.opracowan Programu … i aktualizacji Programu … łącznie.

Odp 27:

Zgodnie z przyjętymi standardami i przepisami branżowymi

Odp 28:

Nie. Zamawiający umieścić informację o tworzeniu POŚ i PGO na swojej stronie internetowej , także o prowadzonych konsultacjach i możliwości składania wniosków i uwag

Odp 29:

Nie

Odp 30:

Nie

Odp 31:

Właścicielem opracowania będzie Starosta Toruński. Przepisy dotyczące praw autorskich nie mają tu zastosowania.

Odp 32:

Konsultacje, w tym udział społeczeństwa prowadzi wykonawca ( + odp. 28, + odp. 9 ). Zamawiający udostępni tablice informacyjne, sale konferencyjną, udział pracowników Wydziału Środowiska

Odp 33:

Tak

Odp.34

Zgodnie z zapisami siwz kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert jest cena, waga kryterium 100%.

Odp 35:

Tak

Odp 36:

Naczelnik Wydziału Środowiska i pracownicy branżowi

Odp. 37:

Protokół odbioru prac będzie spisany dwuetapowo.

I etap- przekazanie całości dokumentacji oraz wszystkich uzyskanych przez wykonawcę opinii organów innych szczebli uczestniczących w aktualizacji Programu ochrony Środowiska oraz Programu Gospodarki Odpadami dla Powiatu Toruńskiego, w tym prognozy oceny oddziaływania na środowisko

II etap – ocena prawidłowości opracowania i ewentualne uwagi

Odp. 38:

Zamawiający dokona oceny prawidłowości sporządzenia opracowań w terminie do 14 dni, termin na usunięcie wad wynosi14dni ( szczegóły w umowie ).

II

1.       „pkt. 4.

b) posiadania wiedzy i doświadczenia;

  • wykonawca zrealizował, co najmniej trzy usługi, której przedmiotem było wykonanie opracowania: Program ochrony środowiska, w tym planu gospodarki odpadami lub aktualizacja Programu ochrony środowiska, w tym planu gospodarki odpadami dla powiatów…”

Czy zamawiający rozumie przez ten zapis wykonanie trzech Programów ochrony środowiska, których integralną częścią jest plan gospodarki odpadami czy łącznie trzech usług w zakresie Programów ochrony środowiska lub Planów gospodarki odpadami?

2.       Czy Zamawiający dopuszcza referencje usług wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lata?

3.       Czy Zamawiający dopuszcza referencje usług wykonanych podobnych do wymienionych w tym np.  „Koncepcji dostosowania infrastruktury miasta do selektywnej zbiorki dla Miasta Torunia”. Oraz innych opracowań związanych z ochroną środowiska i gospodarka odpadami.

 Odp.  1:

j. w.

Odp.  2:

                Nie. Wymóg trzech lat wynika z § 1ust. 1 pkt 3) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Odp.  3:

                Dopuszcza, ale referencje te nie będą traktowane jako potwierdzenie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia.

III

Czy w  zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także uzyskanie pozytywnej opinii organów opiniujących Aktualizację Planu Gospodarki Odpadami dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010 – 2014 z perspektywa do roku 2017 zgodnie z art. 14 ust. 7 pkt 3 oraz ust. 12a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251)?

Odp. pyt.

Tak.

IV

W związku z prośbą o przesłanie załączników do specyfikacji formacie WORD załączniki zamieszczamy na stronie internetowej

V

Proszę o udzielenie informacji, czy termin realizacji zamówienia określony w specyfikacji - "6 miesięcy od podpisania umowy" jest terminem, w którym wymagane jest uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, czy terminem opracowania projektów dokumentów, które dopiero po tym terminie zostaną przekazane do zaopiniowania? Ze względu na skalę opracowań będących przedmiotem zamówienia, czas potrzebny na pozyskanie niezbędnych informacji oraz czas potrzebny na dokonanie uzgodnień projektów dokumentów - termin sześciu miesięcy od podpisania umowy jest nierealny, w związku z powyższym proszę również o informację, czy materiały niezbędne do opracowania ww. dokumentów zostaną przekazane wykonawcy w momencie podpisywania umowy?

Odp. pyt.

                Termin 6 miesięcy na przekazanie opracowań wraz z opiniami. Materiały zostaną przekazane  w jak najszybszym terminie, po sprecyzowaniu potrzeb.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-05-28
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-05-28 12:59
Załączniki:
  • siwz (DOC)187kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
      data wytworzenia informacji: 2010-05-28
    • załącznik opublikował: Anna Stanula
      data dodania: 2010-05-28 13:00
druk zp-2
data opublikowania zdarzenia: 2010-05-31 10:05
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.342-9/10
Szczegółowa informacja:

Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępnia informację o szacunkowej wartości zamówienia

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-05-31
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-05-31 10:07
Załączniki:
  • ZP-2 (PDF)116.34kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
      data wytworzenia informacji: 2010-05-31
    • załącznik opublikował: Anna Stanula
      data dodania: 2010-05-31 10:08
Sporządzenie opracowań: aktualizacja Programu ochrony środowiska dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017, aktualizacja Planu gospodarki odpadami dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017 i Prognoza o
data opublikowania zdarzenia: 2010-06-16 11:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.342-9/10
Szczegółowa informacja:

Wykaz Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu:

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena *zł

1

Biuro Rzeczoznawstwa i Ekonomii Środowiska CODEX

Sadowski  i Wspólnicy Sp. j.

ul. Poselska 34, 63 – 000 Środa Wlkp.

21 960

2

AK NOVA Sp. z o. o.

ul. Ostrowska 42, 63 – 430 Odolanów

35 380

3

ABRYS – Technika Sp. z o. o.

ul. Wiślana 46, 60 – 401 Poznań

17 080

4

ATMOTERM S.A.

ul. Łangowskiego 4, 45 – 031 Opole

41 480

5

Państwowy Instytut Geologiczny –

Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie

ul. Rakowiecka 4, 00 – 975 Warszawa

73 200

6

Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych

Oddział Inżynierii Materiałowej, Procesowej i Środowiska

ul. Oświęcimska 21, 45 – 641 Opole

47 580

7

EKO – LOG Sp. z o. o.

ul. Dąbrowskiego 16, 61 – 063 Poznań

58 560

8

BBF Sp. z o. o.

ul. Dąbrowskiego 461, 60 – 451 Poznań

63 440

 

OFERTA NAJKORZYSTNIEJSZA

Na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia, wybrano ofertę nr 2 Wykonawcy:

AK NOVA Sp. z o. o.

ul. Ostrowska 42, 63 – 430 Odolanów

Uzasadnienie: Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 - AK NOVA Sp. z o. o., zgodnie z art. 91 ust. 1 uPzp, - którego oferta spełnia w całości wymogi SIWZ, nie została odrzucona i była najkorzystniejsza ofertą na podstawie kryterium oceny ofert, którym była „najniższa cena”.

Wybrany Wykonawca przedstawił ofertę z najniższą ceną i uzyskał 100 punktów.

 

WYKONAWCY WYKLUCZENi

Biuro Rzeczoznawstwa i Ekonomii Środowiska CODEX

Sadowski  i Wspólnicy Sp. j.

ul. Poselska 34, 63 – 000 Środa Wlkp.

Uzasadnienie: Na podst. art. 24 ust. 2 pkt 4 Zamawiający wyklucza Wykonawcę - Biuro Rzeczoznawstwa i Ekonomii Środowiska CODEX, Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wezwał na podst. art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawcę do uzupełnia o dokumenty:

-         wykaz wykonanych usług i,

-         dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie,

w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie uzupełnienie nie wpłynęło. Wykonawca nie wykazał spełniania warunku z art. 22 ust. 1 pkt 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, skutkuje to wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

ABRYS – Technika Sp. z o. o.

ul. Wiślana 46, 60 – 401 Poznań

Uzasadnienie: Na podst. art. 24 ust. 2 pkt 4 Zamawiający wyklucza Wykonawcę - ABRYS – Technika Sp. z o. o., Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wezwał na podst. art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawcę do uzupełnia o dokumenty:

-         dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie,

w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie uzupełnienie nie wpłynęło. Wykonawca nie wykazał spełniania warunku z art. 22 ust. 1 pkt 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, skutkuje to wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawca w dniu 15.06.2010 r., o godz. 10:48 przekazał dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie drogą faksową. Zdaniem Zamawiającego forma doręczenia faksem uzupełnienia nie zasługuje na uwzględnienie. Zapisy siwz zawierały jednoznaczne w tym zakresie regulacje, które wskazywały, że wszystkie dokumenty z punktu 5. (w tym wykaz wykonanych usług, (…) oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług) są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, poza sporem pozostaje fakt, iż faks nie jest oryginałem ani kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Powyższe stanowisko znajduje potwierdzenie w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej, sygn. akt: KIO/UZP 1236/08.

 

EKO – LOG Sp. z o. o.

ul. Dąbrowskiego 16, 61 – 063 Poznań

Uzasadnienie: Na podst. art. 24 ust. 2 pkt 4 Zamawiający wyklucza Wykonawcę - EKO – LOG Sp. z o. o., Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wezwał na podst. art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawcę do uzupełnia o dokumenty:

-         wykaz wykonanych usług i,

-         dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie,

w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie uzupełnienie nie wpłynęło. Wykonawca nie wykazał spełniania warunku z art. 22 ust. 1 pkt 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, skutkuje to wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

BBF Sp. z o. o.

ul. Dąbrowskiego 461, 60 – 451 Poznań

Uzasadnienie: Na podst. art. 24 ust. 2 pkt 4 Zamawiający wyklucza Wykonawcę - BBF Sp. z o. o., Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wezwał na podst. art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawcę do uzupełnia o dokumenty:

-         wykaz wykonanych usług i,

-         dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie,

w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie uzupełnienie nie wpłynęło. Wykonawca nie wykazał spełniania warunku z art. 22 ust. 1 pkt 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, skutkuje to wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia

 

OFERTY ODRZUCONE

 

Biuro Rzeczoznawstwa i Ekonomii Środowiska CODEX

Sadowski  i Wspólnicy Sp. j.

ul. Poselska 34, 63 – 000 Środa Wlkp.

Uzasadnienie: Na podstawie art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

ABRYS – Technika Sp. z o. o.

ul. Wiślana 46, 60 – 401 Poznań

Uzasadnienie: Na podstawie art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych

Oddział Inżynierii Materiałowej, Procesowej i Środowiska

ul. Oświęcimska 21, 45 – 641 Opole

Uzasadnienie: Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Inżynierii Materiałowej, Procesowej i Środowiska,  treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca załączył do oferty oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz) bez podpisu osoby upoważnionej. Ze względu na to, iż oświadczenie o spełnianiu warunków nie podlega uzupełnieniu w aktualnym stanie prawnym, zgodnie bowiem z treścią art. 26 ust. 3 ustawy uzupełnienie dotyczy wyłącznie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. Katalog oświadczeń i dokumentów zawiera Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w katalogu tym nie występuje oświadczenie o spełnianiu warunków.

 

EKO – LOG Sp. z o. o.

ul. Dąbrowskiego 16, 61 – 063 Poznań

Uzasadnienie: Na podstawie art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

BBF Sp. z o. o.

ul. Dąbrowskiego 461, 60 – 451 Poznań

Uzasadnienie: Na podstawie art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium

NAJNIŻSZA CENA

Razem

1

Oferta odrzucona

2

100

100

3

Oferta odrzucona

 

85,29

85,29

5

48,33

48,33

6

Oferta odrzucona

7

Oferta odrzucona

8

Oferta odrzucona

Umowa w sprawie zamówienia może zostać zawarta po dniu 22 czerwca 2010 r., z godnie z art. 94 ust. 2 ustawy Pzp.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-06-16
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-06-16 10:07
Sporządzenie opracowań: aktualizacja Programu ochrony środowiska dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017, aktualizacja Planu gospodarki odpadami dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017 i Prognoza o
data opublikowania zdarzenia: 2010-06-30 10:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.342-9/10
Szczegółowa informacja:

Toruń: Sporządzenie opracowań: aktualizacja Programu ochrony środowiska dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017, aktualizacja Planu gospodarki odpadami dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017 i Prognoza oddziaływania na środowisko dla Programu ochrony środowiska wraz z Planem gospodarki odpadami
Numer ogłoszenia: 170813 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139640 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie opracowań: aktualizacja Programu ochrony środowiska dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017, aktualizacja Planu gospodarki odpadami dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017 i Prognoza oddziaływania na środowisko dla Programu ochrony środowiska wraz z Planem gospodarki odpadami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa polegająca na: 1) sporządzeniu opracowań: a) Aktualizacja Programu ochrony środowiska dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do roku 2017 b) Aktualizacja Planu gospodarki odpadami dla Powiatu Toruńskiego na lata 2010-2014 z perspektywą do ro-ku 2017 2) Prognoza oddziaływania na środowisko dla Programu ochrony środowiska wraz z Planem gospodarki odpadami 3) uzyskaniu pozytywnej opinii organu wykonawczego województwa - art. 17 ust.2 pkt 2 ustawy Prawo ochrony środowiska. Opracowania winny uwzględniać standardy i wymogi aktualnie obowiązujących przepisów prawa w Polsce, a także odnosić się do dyrektyw i norm Unii Europejskiej, regulujących sprawy ochrony środowiska przede wszystkim zapisy ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t. j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150, ze zm.) oraz z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze. zm.) oraz ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 ze zm.). Powinny mieć również powiązania formalne i merytoryczne z Polityką Ekologiczną Państwa w latach 2009 - 2012 z perspektywą do 2016 oraz planami i programami krajowymi i wojewódzkimi. Zakres usługi określonej w pkt 2.1 winien być zgodny z polityką ekologiczną państwa, wykonany na podstawie aktualnego stanu środowiska i winien określać w szczególności: a. cele ekologiczne; b. priorytety ekologiczne; c. poziomy celów długoterminowych; d. rodzaj i harmonogram działań proekologicznych; e. środki niezbędne do osiągnięcia celów, w tym mechanizmy prawno-ekonomiczne i środki finansowe. Wykonanie usługi określonej w pkt 2.1 siwz winno się opierać na przeprowadzonych w możliwie szerokim zakresie konsultacjach społecznych (z mieszkańcami Powiatu Toruńskiego, organizacjami ekologicznymi, instytucjami, przedsiębiorstwami, urzędami itp.). Zadania określone w pkt 2 siwz wykonać należy w zszytych odrębnych, sztywnych, oprawach - 6 egzemplarzy każde. Treść opracowania - dane opisowe określone w pkt 2 należy przygotować w formie plików Microsoft Word, zestawienia tabelaryczne Microsoft Excel - 6 wydruków dla każdego opracowania oraz wersja elektroniczna na nośniku CD-ROM 6 szt. dla każdego opracowania, 3 zapisy - pendrive.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AK NOVA Sp. z o. o., ul. Ostrowska 42, 63-430 Odolanów, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73200,00

  • Waluta: PLN.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ania Stanula-Lewandowska
    data wytworzenia informacji: 2010-06-30
  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2010-06-30 09:57
[drukuj]