Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Biuro ds. kadr
ul. Towarowa 4-6

II piętro, pokój nr 210

tel. (56) 662-88-26, 662-88-28

Do podstawowych zadań Biura ds. Kadr należy w szczególności:

  1. prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych powołanych przez Starostę,
  2. prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących rent i emerytur pracowników,
  3. sporządzanie sprawozdań statystycznych,
  4. kontrola przestrzegania dyscypliny pracy,
  5. organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie,
  6. organizowanie i koordynowanie praktyk zawodowych i staży absolwenckich,
  7. planowanie i realizacja wydatków osobowych Starostwa,
  8. rozliczanie umów cywilnoprawnych i delegacji sędziowskich oraz wprowadzanie danychkadrowych do programu kadrowego,
  9. obsługa programu Płatnik w zakresie zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczeń pracowników oraz członków ich rodzin,
  10. przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników, zaświadczeń emerytów i rencistów,
  11. sporządzanie planów oraz sporządzanie sprawozdawczości w zakresie etatyzacji,
  12. sporządzanie PIT 11 (Informacja o przychodach z innych źródeł oraz o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy w roku …) od umów cywilnoprawnych,
  13. składanie informacji do ZUS w programie Płatnik o danych do ustalenia składki na ubezpieczenia wypadkoweZUS IWA.

Metryka

  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2015-02-05 08:53
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-11-25 10:45

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
w Biurze ds. Kadr
obowiązuje od 25 maja 2018 roku

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, dane kontaktowe Administratora danych: tel.: 56 6628800, e- mail: starostwo@powiattorunski.pl
  2. Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się kontaktować telefonicznie pod nr: 56 662 89 60 lub wysyłając e-mail na adres: iod@powiattorunski.pl
  3. Możesz kontaktować się z nami w następujący sposób: listownie (na adres Administratora), e-mailowo i telefonicznie (podane w punkcie 1 i 2).
  4. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków Starosty Toruńskiego wynikających z przepisów prawa:
    • Kodeks pracy,
    • ustawa o pracownikach samorządowych,
    • ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
    • ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
    • ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
    • ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
    • ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
    • ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
    • Kodeks cywilny,
    • ustawa o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
    • ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
  5. Podanie Twoich danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  6. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  7. Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. 2011, Nr 14, poz. 67 zm.: Dz. U. z 2011 r. Nr 27, poz. 140) a następnie zostaną usunięte.
  8. Posiadasz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
  9. Przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  10. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Inspektor Ochrony Danych
    data wytworzenia: 2018-05-25
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2018-05-28 09:28
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-11-25 10:47

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 53279
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-02-27 12:00:52

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji