Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Karta informacyjna SP-056

  1. Nazwa procedury:
    Wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych
  2. Nazwa wydziału:
    Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
  3. Podstawa prawna:
  4. Wymagane dokumenty:
    Nowy klub sportowy:
    • wniosek o wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych podpisany przez wszystkich członków komitetu założycielskiego/wszystkich członków zarządu,
    • protokół z wyboru komitetu założycielskiego na zebraniu założycielskim lub/i z wyboru władz stowarzyszenia,
    • informacja o adresie siedziby stowarzyszenia,
    • lista co najmniej 7 założycieli obecnych na zebraniu założycielskim zawierająca imiona i nazwiska, datę i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania oraz własnoręczne podpisy członków założycieli,
    • statut w 2 egzemplarzach,
      Klub sportowy figurujący w ewidencji:
    • wniosek o wpis zmian do ewidencji uczniowskich klubów sportowych podpisany przez członków zarządu upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Klubu (zgodnie z zapisami w Statucie),
    • protokół z zebrania wraz z uchwałami dotyczącymi wprowadzonych zmian,
    • lista obecności z zebrania z podpisami członków klubu.
  5. Opłaty:
    Wpis uczniowskiego klubu sportowego lub wpis zmian dotyczących uczniowskiego klubu sportowego do ewidencji prowadzonej przez Starostę Toruńskiego nie podlega opłacie skarbowej (podstawa prawna: art.2 ust.1 pkt 1 lit. g ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej).
    Wydanie zaświadczenia potwierdzającego, że uczniowski klub sportowy figuruje w ewidencji prowadzonej przez Starostę Toruńskiego nie podlega opłacie skarbowej (podstawa prawna: art.2 ust.1 pkt 1 lit. g ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej).
  6. Termin załatwienia sprawy:
    Wpis do ewidencji wymaga wydania decyzji o wpisie. Termin wydania decyzji do 30 dni.
    Wydanie zaświadczenia w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
  7. Jednostka prowadząca sprawę:
    Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    II piętro, pokój 206, tel. 56 662-88-42
  8. Tryb odwoławczy:
    Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Starosty Toruńskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
  9. Dodatkowe informacje:
    Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem.
  10. Formularze do pobrania:
    Druk Wniosku o wydanie zaświadczenia – do pobrania poniżej.

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Rybitwa
    data wytworzenia: 2016-09-30
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2016-10-24 10:45
  • zmodyfikował: Marzena Pietruszyńska
    ostatnia modyfikacja: 2022-11-10 13:15

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Rybitwa
    data wytworzenia: 2022-11-02
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2022-11-10 13:21

Wypełniony wniosek można przesłać elektronicznie dodając go do Pisma ogólnego do urzędu na stronie Cyfrowy Urząd

Metryka

  • opublikował: Administrator - Dorota Wróblewska
    data publikacji: 2022-01-17 08:08

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.109

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 23324
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-03-02 09:25:57

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji