Zamówienia publiczne
przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Projekt „EU-geniusz w świecie 3D”, nr RPKP.10.02.02-04-0001/18. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne.
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiattorunski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, na poniższy adres
Adres:
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, pokój nr 100, I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa programowalnych robotów edukacyjnych
Numer referencyjny: OR.272.1.14.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa programowalnych robotów edukacyjnych na potrzeby organizacji zajęć z programowania i robotyki w ramach projektu „EU-geniusz w świecie 3D”, nr RPKP.10.02.02-04-0001/18. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne. Zamówienie udzielane jest w 2 częściach: 1) część I - zestawy zawierające programowalnego robota edukacyjnego wraz z akcesoriami (486 zestawów), część II - zestawy do samodzielnego złożenia robota do nauki podstaw robotyki wraz z akcesoriami (3 zestawy).
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 238645,46
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Szczegółowe ustalenia dotyczące terminu wykonania zamówienia znajdują się w SIWZ.
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 24,00 |
termin realizacji zamówienia | 16,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3. Wszelkie zmiany dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zestawy zawierające programowalnego robota edukacyjnego wraz z akcesoriami (486 zestawów) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 238162,72
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 24,00 |
termin realizacji zamówienia | 16,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zestawy do samodzielnego złożenia robota do nauki podstaw robotyki wraz z akcesoriami (3 zestawy) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 482,74
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 24,00 |
termin realizacji zamówienia | 16,00 |
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-11-25
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-11-25 08:53
- Formularz oferty (cz. 2) (XLSX)46.99kB
Metryka
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-11-25 09:01
- Załącznik nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (DOC)136kB
Metryka
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-11-25 09:01
- Załącznik nr 7 - miejsca i ilości dostaw (DOC)162.5kB
Metryka
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-11-25 09:01
Toruń, dnia 4 grudnia 2019 r.
Numer sprawy OR.272.1.14.2019
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. 2019, poz. 1843 z późn. zm.) informuje się, że w dniu 4.12.2019 r., o godz. 10:15, po otwarciu ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Dostawa programowalnych robotów edukacyjnych podano do wiadomości następujące informacje dotyczące otwartych ofert, złożonych w terminie:
Część I
Nr oferty |
Wykonawca (nazwa, siedziba) |
Cena oferty | Okres gwarancji | Termin dostawy |
1. |
INTERDESK Rafał Słowik Dąbrowa Górnicza ul. Adama Rapackiego 22 42-520 Dąbrowa Górnicza |
176 145,84 zł | 36 miesięcy | do 14 dni |
2. |
TROBOT EWA TROSZYŃSKA Kutno ul. Lelewela 4 99-300 Kutno |
197 068,14 zł | 36 miesięcy | 14 dni |
3. |
BIUINF Bydgoszcz ul. Kaszubska 17/d 85-048 Bydgoszcz |
183 916,98 zł | 36 miesięcy | do 14 dni |
4. | Global Hardware Solutions Sp. z o.o. Toruń ul. Osadnicza 1 87-100 Toruń |
278 166,96 zł | 24 miesiące | 22 dni |
Na część II nie wpłynęły żadne oferty.
Ponadto zamawiający przed otwarciem ofert poinformował obecnych na otwarciu ofert, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: na część I – 304 000 zł na część II - 600 zł.
Termin wykonania I części zamówienia i warunki płatności zgodne z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedstawione po otwarciu ofert informacje zostaną odnotowane w protokole postępowania.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-12-04
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-12-04 12:26
- Informacja z otwarcia ofert (PDF)241.43kB
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-12-05
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-12-05 14:03
Toruń, dnia 05 12 2019 r.
Zamawiający: Zarząd Powiatu Toruńskiego
z siedzibą: Starostwo Powiatowe w Toruniu
ul. Towarowa 4-6, 87 - 100 Toruń
Znak: OR.272.1.14.2019
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania –
części II przedmiotu zamówienia
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 i art. 93 ust. 2 i 3 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania – część II, na zadanie pn.: Dostawa programowalnych robotów edukacyjnych.
Zamawiający unieważnił część II postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) p.z.p. Podstawa faktyczna unieważnienia – nie złożono w terminie żadnej oferty dla części II przedmiotu zamówienia.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-12-05
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-12-05 13:13
Toruń, dnia 13.12.2019 r.
Zarząd Powiatu Toruńskiego
ul. Towarowa 4-6, Toruń
znak sprawy: OR.272.1.14.2019
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Dostawa programowalnych robotów edukacyjnych
Najkorzystniejszą ofertę na część I złożył wykonawca:
INTERDESK Rafał Słowik
Lista wykonawców, którzy złożyli oferty na część I postępowania, z informacją o liczbie uzyskanych punktów przez poszczególne oferty:
Lp. |
Nazwa (firma) albo imię i nazwisko wykonawcy |
Siedziba, adres lub miejsce zamieszkania |
Punkty w kryterium cena |
Punkty kryterium termin realizacji |
Punkty kryterium okres gwarancji |
Punkty razem |
1. | INTERDESK Rafał Słowik |
Dąbrowa Górnicza ul. Adama Rapackiego 22 42-520 Dąbrowa Górnicza |
60 | 16 | 24 |
100 |
2 | TROBOT EWA TROSZYŃSKA |
Kutno, ul. Lelewela 4 99-300 Kutno |
53,63 | 16 | 24 | 93,63 |
3 |
BIUINF |
Bydgoszcz ul. Kaszubska 17/d 85-048 Bydgoszcz |
57,46 | 16 | 24 | 97,46 |
4 | Global Hardware Solutions Sp. z o.o. |
Toruń, ul. Osadnicza 187-100 Toruń |
37,99 | 8 | 0 | 45,99 |
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia wykonawców, odrzucenia ofert:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu. Wykonawca ten złożył ofertę, która została oceniona jako najkorzystniejsza, zgodnie z art. 2 pkt 5 lit. a lub b oraz zgodnie z art. 91 ust. 1 p.z.p.
Zgodnie z art. 180 p.z.p. mają Państwo prawo wnieść odwołanie.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu zgodnie z art. 180 ust. 4 i 5 p.z.p.
Odwołujący jest obowiązany przesłać kopię odwołania zamawiającemu zgodnie z art. 180 ust. 5 p.z.p.
Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.
Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-12-13
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-12-13 09:44
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofery (PDF)381.31kB
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2019-12-13
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2019-12-13 09:46
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Projekt „EU-geniusz w świecie 3D”, nr RPKP.10.02.02-04-0001/18. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne.
Numer ogłoszenia: 625813-N-2019
Adres strony internetowej (url): https://www.powiattorunski.pl/
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część I
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 238162.72
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: INTERDESK Rafał Słowik
Email wykonawcy: biuro@interdesk.pl Adres pocztowy: ul. Adama Rapackiego 22 Kod pocztowy: 42-520 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 176145.84
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176145.84 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278166.96 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część 2
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił część II postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843). Podstawa faktyczna unieważnienia – nie złożono w terminie żadnej oferty dla części II przedmiotu zamówienia. |
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2020-01-03
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data dodania2020-01-03 13:32
- Ostatnio zmodyfikowałNatalia Żochowska
- Ostatnia modyfikacja2020-01-03 14:20