OR.272.23.2014 - przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 220001 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż pracowni językowej wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie oraz Zespołu Szkół w Chełmży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pracowni językowej wraz z oprogramowaniem dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie oraz Zespołu Szkół w Chełmży. Obie pracownie zaplanowano na 16 stanowisk (+ nauczyciel). Dla celów realizacji zadania przygotowano sale dydaktyczne. Przy rozplanowaniu i montażu pracowni należy uwzględnić wymiary i układ pomieszczeń przeznaczonych przez Zamawiającego na pracownie językowe. Do oferty należy dołączyć proponowaną aranżację pracowni - biorąc pod uwagę, iż dla ZS w Chełmży stoliki uczniowskiej zaaranżowane powinny być w rzędy, a dla ZS, CKU w Gronowie - w podkowę. Oferta składana przez Wykonawcę powinna obejmować: 1) dostarczenie całkowitego wyposażenia pracowni, tj. sprzętu, oprogramowania niezbędnego do sterowania pracownią i prowadzenia lekcji językowych, mebli dla ucznia i nauczyciela; 2) montaż pracowni w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3) przeszkolenie użytkowników z obsługi pracowni; 4) świadczenie usług serwisowych. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad i odpowiadające obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadające niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu/oprogramowania/mebli, przy czym parametry techniczne określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 1. Schemat pomieszczenia dla realizacji części 1 stanowi załącznik nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 3. Schemat pomieszczenia dla realizacji części 3 stanowi załącznik nr 4..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do specyfikacji); - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do specyfikacji). - aranżacja obydwu pracowni, - specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu/oprogramowania/mebli, przy czym parametry techniczne określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu SZkOlna kuźnia Profesjonalistów, nr POKL.09.02.00-04-036/12, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 -pracowania językowa dla ZS CKU w Gronowie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obie pracownie zaplanowano na 16 stanowisk (+ nauczyciel). Dla celów realizacji zadania przygotowano sale dydaktyczne. Przy rozplanowaniu i montażu pracowni należy uwzględnić wymiary i układ pomieszczeń przeznaczonych przez Zamawiającego na pracownie językowe. Do oferty należy dołączyć proponowaną aranżację pracowni - biorąc pod uwagę, iż dla ZS w Chełmży stoliki uczniowskiej zaaranżowane powinny być w rzędy, a dla ZS, CKU w Gronowie - w podkowę. Oferta składana przez Wykonawcę powinna obejmować: 1) dostarczenie całkowitego wyposażenia pracowni, tj. sprzętu, oprogramowania niezbędnego do sterowania pracownią i prowadzenia lekcji językowych, mebli dla ucznia i nauczyciela; 2) montaż pracowni w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3) przeszkolenie użytkowników z obsługi pracowni; 4) świadczenie usług serwisowych. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad i odpowiadające obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadające niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - pracowania językowa dla ZS w Chełmży.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obie pracownie zaplanowano na 16 stanowisk (+ nauczyciel). Dla celów realizacji zadania przygotowano sale dydaktyczne. Przy rozplanowaniu i montażu pracowni należy uwzględnić wymiary i układ pomieszczeń przeznaczonych przez Zamawiającego na pracownie językowe. Do oferty należy dołączyć proponowaną aranżację pracowni - biorąc pod uwagę, iż dla ZS w Chełmży stoliki uczniowskiej zaaranżowane powinny być w rzędy, a dla ZS, CKU w Gronowie - w podkowę. Oferta składana przez Wykonawcę powinna obejmować: 1) dostarczenie całkowitego wyposażenia pracowni, tj. sprzętu, oprogramowania niezbędnego do sterowania pracownią i prowadzenia lekcji językowych, mebli dla ucznia i nauczyciela; 2) montaż pracowni w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3) przeszkolenie użytkowników z obsługi pracowni; 4) świadczenie usług serwisowych. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad i odpowiadające obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadające niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-10-17 10:46
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia (DOCX)161.09kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-10-17 10:59
- załącznik nr 1 do specyfikacji pracowania dla ZS CKU Gronowo (DOCX)141.51kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-10-17 11:00
- załącznik nr 2 sala (PDF)313.87kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-10-17 11:01
- załącznik nr 3 do specyfikacji pracowania dla ZS Chełmża (DOCX)142.03kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-10-17 11:01
- zmodyfikował: Anna Stanulaostatnia modyfikacja: 2014-10-17 11:02
- załącznik nr 4 sala (PDF)334.69kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-10-17 11:02
W dniu 22 września 2014 r. Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego z zapytaniem dotyczącym elementów wyposażenia pracowni.
Treśc zapytania wraz z odpowiedzią zamieszczono w załączniku.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Andrzej Horniakdata wytworzenia informacji: 2014-10-23
- zdarzenie opublikował: Administrator - Dorota Wróblewskadata dodania: 2014-10-23 13:47
- Zapytanie wraz z odpowiedzią (PDF)65.94kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Andrzej Horniakdata wytworzenia informacji: 2014-10-23
- załącznik opublikował: Administrator - Dorota Wróblewskadata dodania: 2014-10-23 13:48
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
Zamawiający - Zarząd Powiatu Toruńskiego, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
Uzasadnienie
W przedmiotowym postępowaniu ceny złożonych ofert przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. cześć I i II po 17 002,50 zł.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-10-29 13:19
- zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF)188.3kB
Metryka
- załącznik opublikował: Anna Stanuladata dodania: 2014-10-29 13:20