Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.5.2016 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2016-03-24 13:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2016-03-24
Data końca składania ofert: poniedziałek 2016-04-04 godz. 10:00
Oznaczenie: OR.272.5.2016
Szczegółowa informacja:
Toruń: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 30843 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną i bezwarunkową gwarancję oraz serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawiera załącznik - specyfikacja techniczna. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, kompletny, po instalacji i uruchomieniu do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy). W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia, podział na części: I Zakup zestawów komputerowych, jednostek centralnych oraz laptopów - termin realizacji 21 dni II Zakup drukarek - termin realizacji 14 dni III Zakup urządzenia FortiGate, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem - termin realizacji 14 dni IV Zakup przełączników sieci LAN, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem - termin realizacji 14 dni V Zakup UPS do serwerowni wraz z instalacją i konfiguracją - termin realizacji 14 dni VI Zakup licencji MS Office i licencji serwerowych - termin realizacji 7 dni VII Zakup drukarek dla Policji - termin realizacji 14 dni.
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- specyfikacja techniczna (zał. nr 1 do specyfikacji), stanowi integralną część formularza ofertowego, ze względu na zawarte w nim informacje niezbędne do dokonania wyboru oferty, - wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 2 do specyfikacji),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-03-24 13:11
Załączniki:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2016-03-29 14:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.5.2016
Szczegółowa informacja:

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

                      Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Proszę o odpowiedź na następujące pytanie:

Zamawiający w Części IV Zakup UPS do serwerowni wraz z instalacją i konfiguracją wymaga w punkcie 5 – Zakres napięcia wejściowego 100 – 276 V. Czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie zasilacza UPS posiadającego – Zakres napięcia wejściowego 120 – 276 +- 3%.

Odpowiedź zamawiającego:

Zamawiający nie wyraża zgody.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-03-29 13:11
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-01 13:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.5.2016
Szczegółowa informacja:

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

 

 

Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Proszę o odpowiedź na następujące pytanie:

 

Pytanie 1: Czy zamawiający w części I – Stacje robocze (15 sztuk, 5 sztuk, 2 sztuki, 4 sztuki) dopuści zastosowanie portu Display Port zamiast portu HDMI? Należy zauważyć, iż większość czołowych producentów sprzętu komputerowego odchodzi od stosowania złącza HDMI na rzecz nowego typu złącza Display Port. Jest to złącze z interfejsem cyfrowym, umożliwiającym łączność w nowszym standardzie audio/video. DisplayPort jest wstecznie kompatybilny z interfejsem HDMI, DVI, a także VGA. Można nim przesyłać zarówno sygnał audio, jak i wideo. Jego zaleta to mniejsze niż w wypadku HDMI rozmiary gniazd. DisplayPort jest także innowatorski z „środku”, bazuje na mikropakietach, dzięki czemu dane są lepiej chronione przed zakłóceniami.

Złącze Display port jest w związku z tym równoważnym rozwiązaniem do HDMI i nie zmniejsza funkcjonalności oferowanego urządzenia.

 

Pytanie 2: Czy zamawiający w Części I - Stacje robocze (15 sztuk, 5 sztuk, 2 sztuki, 4 sztuki) dopuści rozwiązanie markowego producenta, który zaoferuje komputer wyposażony w zasilacz o mocy 300 W? Wyższa moc zasilacza nie oznacza wyższego poboru prądu, natomiast umożliwia bezproblemową dalszą rozbudowę komputera o nowe komponenty takie jak: dyski twarde, kontrolery, karty grafiki, karty dźwiękowe. Co jest jednoznacznie korzystne dla zamawiającego.

 

Pytanie 3: Czy zamawiający w Części I - Stacje robocze (15 sztuk, 5 sztuk, 2 sztuki, 4 sztuki) dopuści komputer wyposażony w złącza płyty głównej:

1 szt. PCle x Gen 3,

2 szt. PCle x 1

Zamiast:

1 szt. PCle x 16 Gen 3,

3 szt. PCle x 1.

            Z wiedzy jaką posiadamy nie istnieje na rynku polskim sprzęt komputerowy spełniający w 100% wymagania techniczne postawione przez zamawiającego. Najbardziej odpowiadający parametrom komputer do Dell OptiPlex 3020MT, nie posiada wbudowanego portu HDMI. Natomiast jego następca OptiPlex 3040MT nie posiada wymaganej ilości wnęk: 2 x 5,25 zewnętrzne oraz 2 x 3,5” wewnętrzne.

            W związku z powyższym wnosimy o zmianę specyfikacji uwzględniającą powyższy wniosek. Pozwoli to na zaoferowanie markowych komputerów szerszej grupy producentów, co będzie miało korzystny wpływ na racjonalne wydawanie środków publicznych.

 

 

Odpowiedź zamawiającego:

 

Odp na pytanie 1

Tak, zamawiający dopuści zastosowanie portu Display Port.

 

Odp na pytanie 2

Zamawiający nie dopuszcza zasilaczy o mocy większej niż 290 W.

 

Odp na pytanie 3

Zamawiający nie dopuszcza zaproponowanego rozwiązania.  

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-01 12:48
  • zmodyfikował: Anna Stanula
    ostatnia modyfikacja: 2016-04-01 12:50
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-01 14:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.272.5.2016
Szczegółowa informacja:

Numer ogłoszenia: 33353 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 30843 - 2016 data 24.03.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-01 12:52
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-01 15:00
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.5.2016
Szczegółowa informacja:

W załączeniu treść zmodyfikowanej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączników do specyfikacji

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-01 13:00
Załączniki:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-28 10:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.5.2016
Szczegółowa informacja:

Zawiadomienie o wyborze oferty

 
            Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015 r., poz. 2164), zwaną dalej ustawą, zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ww. zadanie dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia za najkorzystniejsze zostały uznane oferty wykonawców:
 
Część I                       INFOCOMP Sp. z o. o.           
Część II                      ZOLTAR Marcin Furmański               
Część III                    Xcomp Sp. z o. o. Sp. k.             
Część IV                    INFOCOMP Sp. z o. o.           
Część V                      Xcomp Sp. z o. o. Sp. k.             
Część VI                    Jakub Hryciuk Onex
Część VII                   CT ALFA Sp. z o. o.           
 
Uzasadnienie:
Zamawiający wybrał najkorzystniejsze oferty ww. wykonawców zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – oferta spełnia w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie została odrzucona i jest najkorzystniejsza na podstawie zastosowanego kryterium oceny ofert, którym była „najniższa cena” .
 
Zestawienie ofert, punktacja:
 
 
 
Punkty w kryterium
Lp
Wykonawca
I
II
III
IV
V
VI
VII
1
CADevent  
Łukasz Ziółkowski  
ul. Jabłoniowa 20 lok. 511  
80 - 175 Gdańsk
 
 
 
 
 
95,71
 
2
SUNTAR Sp. z o. o.           
ul. Boya Żeleńskiego 5b      
33 - 100 Tarnów
 
 
 
 
 
 
 
3
  KELERBRAN    
       Aleksander Pytlarczyk      
     ul. Płowiecka 105/107         
04 - 501 Warszawa
 
 
 
 
 
 
 
4
A. P. N. Promise S. A.      
     ul. Domaniewska 44a          
02 - 672 Warszawa
 
 
 
 
 
 
 
5
       Rynek 13                              Dorota Krzysiek                      Jacek Piasecki Sp. j.              
   Pl. Gen. J. Bema 2/9                50 - 265 Wrocław
 
 
 
 
 
94,06
 
6
Jakub Hryciuk Onex Group
   ul. Kierbedzia 4                 
00 - 728 Warszawa
 
 
 
 
 
100
 
7
CT ALFA Sp. z o. o.           
ul. Sikorskiego 9                
  66 - 200 Świebodzin
 
99,21
 
 
 
 
100
8
Calltech Sp. z o. o.           
  ul. Fordońska 246                85 - 766 Bydgoszcz
 
 
 
 
 
 
 
9
SIETOM Sp. z o. o.         
 ul. Rakietowa 22                         80 - 298 Gdańsk
 
99,75
 
 
 
 
94,72
10
Sak Computer Systems
Paweł Sak                              
ul. Poprzeczna5a                         87 - 122 Grębocin 
 
 
 
80
 
 
 
11
Sak Computer Systems
Paweł Sak                              
ul. Poprzeczna 5a               
87 - 122 Grębocin 
 
 
 
 
80,96
 
 
12
CORSOFT   Andrzej Korzeniowski          
ul. Trzykrotki 6                
04 - 727 Warszawa
 
 
 
 
 
97,04
 
13
Przedsiębiorstwo Handlowe iCOD.pl    Marek Korzus                     
     ul. Garncarska 9  
  43 - 300 Bielsko Biała
 
 
 
 
 
93,15
 
14
P. I. W. Camco Sp. z o.o. ul. Światowida 47b/22              
03 - 144 Warszawa
 
 
 
 
 
 
 
15
Xcomp Sp. z o. o. Sp. k.            ul. Białowieska 6b                          71 - 010 Szczecin
 
 
100
88,53
100
93,50
 
16
A. P. N. Promise S. A.      
ul. Domaniewska 44a          
02 - 672 Warszawa
 
 
 
 
 
 
 
17
INFOCOMP Sp. z o. o.           
ul. Szosa Chelmińska 191
87 - 100 Toruń
100
93,42
 
100
 
94,38
64,81
18
ZOLTAR   Marcin Furmański               
       ul. Leśna 26                       
 87 - 125 Silno
 
100
 
 
 
93,02
97,36
 
 Dziękujemy za udział  w postępowaniu i złożenie oferty.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-04-28 09:26
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
data opublikowania zdarzenia: 2016-05-24 15:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.5.2016
Szczegółowa informacja:
Toruń: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 58045 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30843 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną i bezwarunkową gwarancję oraz serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawiera załącznik - specyfikacja techniczna. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, kompletny, po instalacji i uruchomieniu do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy). W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia, podział na części: I Zakup zestawów komputerowych, jednostek centralnych oraz laptopów - termin realizacji 21 dni II Zakup drukarek - termin realizacji 14 dni III Zakup urządzenia FortiGate, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem - termin realizacji 14 dni IV Zakup przełączników sieci LAN, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem - termin realizacji 14 dni V Zakup UPS do serwerowni wraz z instalacją i konfiguracją - termin realizacji 14 dni VI Zakup licencji MS Office i licencji serwerowych - termin realizacji 7 dni VII Zakup drukarek dla Policji - termin realizacji 14 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1   
Nazwa: Zakup zestawów komputerowych, jednostek centralnych oraz laptopów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • INFOCOMP Sp. z o. o., ul. Szosa Chełmińska 191, 87-100 toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89637,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 108404,40
  • Oferta z najniższą ceną: 108404,40 / Oferta z najwyższą ceną: 108404,40
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 2   
Nazwa: Zakup drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Marcin Furmański prowadzący działalność pn ZOLTAR Marcin Furmański, ul. Leśna 26, 87-125 Silno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9024,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 11629,65
  • Oferta z najniższą ceną: 10660,41 / Oferta z najwyższą ceną: 12448,83
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 3   
Nazwa: Zakup urządzenia FortiGate, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Xcomp Sp. z o. o. Sp. komandytowa, ul. Białowieska 6b, 71-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 49458,30
  • Oferta z najniższą ceną: 49458,30 / Oferta z najwyższą ceną: 49458,30
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 4   
Nazwa: Zakup przełączników sieci LAN, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • INFOCOMP Sp. z o. o., ul. Szosa Chełmińska 191, 87-100 toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21545,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 20000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 5   
Nazwa: Zakup UPS do serwerowni wraz z instalacją i konfiguracją
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Xcomp Sp. z o. o. Sp. komandytowa, ul. Białowieska 6b, 71-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21719,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 19429,51
  • Oferta z najniższą ceną: 12976,50 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 6   
Nazwa: Zakup licencji MS Office i licencji serwerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Jakub Hryciuk prowadzący działalność pn JAKUB HRYCIUK ONEX GROUP, ul. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 45235,52
  • Oferta z najniższą ceną: 45235,52 / Oferta z najwyższą ceną: 48631,74
  • Waluta: PLN .
 
Część NR: 7   
Nazwa: Zakup drukarek dla Policji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • CT ALFA Sp. z o. o., ul. Generała Sikorskiego 9, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 5166,00
  • Oferta z najniższą ceną: 5166,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7970,40
  • Waluta: PLN .

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2016-05-24 14:40
[drukuj]